Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: به مجلس فعلی هیچ امیدی نیست و با توجه به این‌که در سطح کشور و استان اصفهان مفاسد اقتصادی وجود دارد که باید قوه قضائیه در موضوعات مالی به‌صورت جدی ورود و پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: انتصابات رئیس قوه قضائیه در استان اصفهان، امیدواری را به مردم این استان بازگرداند، همان‌طوری که مقدماتتان در سطح کشور، امید داشتن دستگاه قضایی در تراز انقلاب اسلامی را به مردم کشور برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: تکریم ارباب‌رجوع نیازمند جذب قاضی و کارمند در سطح استان است؛ نظارت حین عملکرد از سوی دستگاه قضایی باید مورد تأکید قرار بگیرد تا شاهد تاراج بیت‌المال در سازمان‌های دولتی، خصوصی و خصولتی نباشیم.

وی ادامه داد: دستگیری رئیس هلال‌احمر مردم را نگران کرده است چراکه در مواقع خاص، به این دستگاه کمک می‌کردند و اکنون دیگر اعتمادی وجود ندارد.

موسوی لارگانی بابیان اینکه به مجلس فعلی هیچ امیدی نیست؛ مطرح کرد: در سطح کشور و استان اصفهان مفاسد اقتصادی وجود دارد که باید قوه قضائیه در موضوعات مالی به‌صورت جدی ورود و پیگیری کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان عنوان کرد: از تشکیل کمیته ویژه برای زاینده‌رود تشکر می‌کنم چراکه این موضوع آب و کشاورزی که هم استاندار و هم نماینده ولی‌فقیه به آن اشاره داشتند، مهم‌ترین مشکل استان اصفهان است، درحالی‌که آب برای استان‌های هم‌جوار، در استان اصفهان است و از شهرستان‌های مختلف خود استان به استان‌های دیگر می‌رود اما خودمان محروم هستیم.

وی یادآور شد: در ماجرای سیلی که سال گذشته همه را تهدید کرد، اگر برنامه‌ریزی کرده بودیم و تونل بهشت‌آباد اجراشده بود، می‌توانست بسیاری از مشکلات ما را حل کند، همچنین در بحث صنایع استان، بانک‌ها و برخی از سازمان‌ها مشکل ایجاد کرده‌اند و برخی از صنایع و شهرک‌های ما با 30 درصد از ظرفیت کار می‌کنند.

موسوی لارگانی در پایان گفت: حسن‌ها را استاندار در همین جلسه اشاره کرد ولی مشکلات عدیده‌ای در اصفهان داریم؛ برای مثال چند درصد از فولاد کشور را تولید می‌کنیم ولی سهم استان از آن چقدر است؟ دومین پرداخت‌کننده مالیات هستیم ولی چقدر از این مبلغ به استان بازمی‌گردد؟ همچنین مصوبات شورای عالی آب را قبول داریم که طبق این مصوبات، بارگزاری جدید ممنوع شده، ولی همین امسال بارگزاری جدید روی زاینده‌رود انجام شد.

انتهای پیام/63086/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه رئیس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های صنعتی مرزی به منظور ارتقای امنیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، فدا حسین مالکی اظهار داشت: اخیراً مرز‌های شرقی متأثر از یکسری تحرکات گروهک‌ها واقع شده و مشکلاتی را برای استان‌های شرقی و به ویژه مناطق چابهار، راسک، زاهدان و کرمان به وجود آورده است. طبیعی است دولت پاکستان و افعانستان باید در این خصوص پاسخگو باشند چرا که اکثر مقرهای پایگاه‌های تروریست‌ها در پاکستان واقع شده است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در ملاقات‌هایی که با فرماندهان کل ارتش پاکستان انجام شد آنها نیز بر آسیب دیدن از این گروهک‌ها اشاره داشتند و بر لزوم انجام عملیات مشترک هر دو کشور در مبارزه با تروریست‌ها تأکید شد تا از این طریق مشکل برطرف شود. نماینده مردم زاهدان در مجلس با توجه سفر هفته آینده رئیس جمهور به کشور پاکستان و تأثیر مثبت آن بر معادلات منطقه‌ای، گفت: ایران و پاکستان دو کشور قدرتمند در حوزه‌های مختلف دانش فنی، هسته‌ای و تکنولوژی هستند و با توجه به اینکه هم مرز نیز هستند، ارتباطات تنگاتنگی با هم دارند. براساس آخرین توافقنامه بین دو کشور در پاکستان قرار بر این شد که در طول مرز‌های دو کشور شهرک‌های مختلف صنعتی مشترک به منظور برقراری زمینه تجاری و صنعتی مرزنشینان ساخته شود تا امنیت به مرز‌ها بازگردد. وی با تأکید بر اینکه رشد اقتصادی در چابهار و سیستان و بلوچستان موجب ارتقاء امنیت در کشور پاکستان نیز می‌شود، بیان کرد: از آنجایی که هر از چند گاهی وقوع یکسری اتفاقات ناخوشاید به طور مستقیم یا غیرمستقیم در چابهار منجر به کاهش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این شهر می‌شود، نیاز است تا در سفر پیش رو رئیس جمهور با شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و زرداری رئیس جمهور پاکستان در این خصوص مذاکرات لازم انجام شود، چرا که اگر چابهار و سیستان بلوچستان از نظر موقعیت تجاری، اقتصادی و صنعتی رشد پیدا کرده و برجسته‌تر شود ضرری برای کشور پاکستان نخواهد داشت و حتی باعث بهبود وضعیت مسیر ترانزیتی که از پاکستان عبور می‌کند نیز می‌شود و در نهایت این مسئله به نفع دو کشور خواهد بود. رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس ادامه داد: باید تلاش شود تا امنیت در استان‌ها برقرار باشد چرا که در تعاریف سیاسی دغدغه احساس ناامنی بیشتر از خود ناامنی آسیب می‌رساند. از صاحبان تریبون و بزرگان استان انتظار می‌رود تا از مطرح کردن صحبت‌هایی که باعث کدورت و شکاف بین مردم می‌شود، پرهیز کنند و ضروری است به دنبال وحدت و همدلی بین شمال و جنوب و شیعه و سنی در استان باشیم. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  همچنین بر ضرورت انسداد مرز‌ها تأکید کرد و گفت: این مسئله در کمیسیون امنیت با حضور وزیر کشور و مسئولان امنیتی مطرح شد، لذا ضروری است در سفر هفته جاری رئیس جمهور نیز این مسئله مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ارقام پرمحصول برنج جایگزین ارقام فعلی می‌شوند
  • امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر در ۹ استان کشور / امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد
  • احداث شهرک‌های صنعتی مرزی به منظور ارتقای امنیت
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی