Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جزئیات تعیین سهمیه بنزین مالکان قایق‌های صیادی بنزین‌سوز به محض تصویب نهایی، منتشر خواهد شد.

به گزارش شانا، در متن این اطلاعیه آمده است: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اطلاع مالکان قایق‌های صیادی بنزین‌سوز می‌رساند، موضوع تعیین سهمیه بنزین برای آنها در فصل صید، توسط کارگروه مربوطه به هیئت محترم وزیران ارائه شده که به محض تصویب نهایی، جزئیات آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران قایق صیادی سهمیه بنزین اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار خبر ویژه دولت درباره بنزین

جعفر سالاری‌نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: به‌طور میانگین از ابتدای امسال تاکنون (یکم تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) ۱۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا پنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲)، با ۱۱۴ میلیون و ۶۶۰ هزار لیتر، ۴.۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: در روز‌های شنبه، چهارم فروردین‌ماه و یکشنبه، پنجم فروردین‌ماه نیز به‌ترتیب ۱۲۰.۵ و ۱۲۲.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این اعداد نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال (چهارم و پنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۰ و ۱۲۰.۹ میلیون لیتر، به‌ترتیب ۹.۵ و ۱.۳ درصد رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان تصریح کرد: نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام وزارت نفت، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • انتقال مردی ۲۵ ساله از قایق صیادی به آمبولانس اورژانس
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • ۳۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین افزوده می‌شود
  • خبر ویژه و جدید دولت درباره بنزین + اعلام جزییات
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است
  • خبر ویژه دولت درباره بنزین
  • انتشار خبر ویژه دولت درباره بنزین