Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسن نژاد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این افراد از ساعت ۸ تا ۱۸ امروز با مراجعه به حوزه های تعیین شده، ثبت نام کردند و با این تعداد آمار داوطلبان استان تاکنون به ۲۰۱ نفر رسیده است.

آمار ثبت نامی داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس یازدهم در مازندران طی روز نخست ۲۵ نفر بود که در روز دوم به ۲۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندران در روز سوم ۳۲ و روز سوم ۴۶ ثبت نامی داشت.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام این که بیشترین آمار ثبت نامی امروز را با ۱۷ نفر مربوط به ساری دانست و گفت که در بابل هم امروز ۱۵ نفر ثبت نام کردند.

ثبت نام از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس یازدهم از دهم آذر ماه در ۹ حوزه انتخابیه بهشهر ، ساری ، قائمشهر ، آمل ، بابل ، نور ، نوشهر و تنکابن آغاز شد و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود و مازندرانی ها با حضور پای صندوق های رای ۱۲ نماینده خود را برای کرسی های سبز مجلس انتخاب می کنند.

برچسب‌ها مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس