Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی رقابت‌های فینال گرندپری ۲۰۱۹ روسیه انجام شد و هادی‌پور، حسینی، احمدی و مردانی ۴ نماینده ایران در این رویداد رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ از فردا (جمعه - پانزدهم آذرماه) با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی "دینامو" مسکو آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه مردان ۶۴ هوگوپوش از ۳۳ کشور حضور پیدا کردند که آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

براساس قرعه کشی انجام شده، آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف "مصطفی کاما" از سنگال، دارنده مدال برنز بازی های آفریقا ۲۰۱۹ و نایب قهرمانی آفریقا ۲۰۱۸ می‌رود؛ در ادامه باید برنده دیدار "میخائیل آرتامونوف از روسیه و "روی براگانکا" از پرتغال را شکست دهد. نماینده روسیه مدال برنز گرندپری ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، قهرمانی اروپا ۲۰۱۸، برنز گرنداسلم ۲۰۱۸، نایب قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و ... را در کارنامه دارد و هوگوپوش پرتغال نیز برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹، نقره بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۷، قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ و ... را کسب کرده است.

آرمین در مرحله نیمه نهایی باید با یکی از نمایندگان "جون جانگ" کره جنوبی، "جک وولی" ایرلند و "صفوان خلیل" استرالیا دیدار کند.

میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم ابتدا با "سی محمد کتبی" از بلژیک دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹، برنز گرندپری ۲۰۱۸ و ... مبارزه می‌کند و سپس باید برنده دیدار انگلیس و بلژیک را از پیش رو بردارد. "کریستین مک نیش" انگلیسی در مرحله فینال گرندپری ژاپن مغلوب میرهاشم شده است اما به جز این نقره، قهرمانی اروپا ۲۰۱۸، برنز گرندپری ۲۰۱۷ و ... را کسب کرده است. "جواد آچاب" بلژیکی نیز برنز جهان ۲۰۱۹ و مدال دیگر مسابقات و تورنمنت ها را به نام خود ثبت کرده است.

وی در ادامه باید یکی از تکواندوکاران کره جنوبی، کرواسی و برزیل را شکست دهد.

سروش احمدی دیگر نماینده وزن دوم در آن سوی جدول و در اولین دیدار با "جاویر پرز پولو" اسپانیایی قهرمان اروپا ۲۰۱۹، نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ و ... پیکار خواهد کرد، پس از آن به مصاف برنده دیدار چین و ترکیه می‌رود. "شوای ژائو" از چین قهرمانی جهان ۲۰۱۹ و ۲۰۱۷، قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ را بدست آورده و "هاکان رسبر" ترک نقره و برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد.

سروش در ادامه باید یکی از نمایندگان چین تایپه، روسیه، آذربایجان و انگلیس را شکست دهد.

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابتدا به مصاف "کارلوس سانسورس" از مکزیک نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ و دارنده مدال برنز بازی های پن امریکن می‌رود و در ادامه یکی از نمایندگان کوبا و انگلیس را پیش رو دارد. "رافائل آلبا" کوبایی قهرمان جهان ۲۰۱۹، نایب قهرمان بازی ها پن امریکن ۲۰۱۹، برنز جهانی ۲۰۱۵ را در کارنامه دارد و "ماهاما چو" از انگلیس نیز نقره جهانی ۲۰۱۷، برنز گرندپری ۲۰۱۹ و ... را کسب کرده است.

سجاد در ادامه باید یکی از نمایندگان روسیه، آمریکا، آذربایجان و قزاقستان را از پیش رو بردارد.

مسابقات در تمامی اوزان مردان و زنان تا مرحله نیمه نهایی روز اول (جمعه – ۱۵ آذرماه) برگزار می‌شود؛ رقابت‌‌ برای کسب مدال برنز و فینال نیز روز شنبه ۱۶ آذرماه پیگیری خواهد شد.

مبارزات مرحله یک‌هشتم اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود، رقابت‌های مرحله یک‌هشتم در اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۳۰ پیگیری می‌گردد.

دیدارهای مرحله یک‌چهارم اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ انجام می‌شود و پیکارهای این مرحله در اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

تکواندوکاران راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی وزن های ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ پیگیری می‌شود و در اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم نیز ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می گردد.

رقابت برای کسب مدال برنز از ساعت ۹ تا ۱۱ روز شنبه – ۱۶ آذرماه انجام می‌شود و دیدارهای فینال نیز ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار خواهد شد تا طلایی‌های این دوره از مسابقات حساس و سرنوشت ساز مشخص شوند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

رقابت های فینال گرندپری ۸G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فینال گرندپری 2019 مسکو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)