Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ مدیر رادیو قرآن امروز در مراسم اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از همکاری خوب بین این شبکه با دانشگاه آزاد اسلامی در پوشش جشنواره خبر داد.

مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایکنا به شیراز، امروز، 14 آذر در حاشیه آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور درباره تعامل این رادیو در پوشش خبری این جشنواره اظهار کرد: طی برگزاری اختتامیه به جز لحظات اول که مشکلی در ارسال و فرستنده داشتیم، اما بقیه برنامه به صورت پخش زنده برای مخاطبان و شنونده‌ها پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شاید ظرفیت پخش فینال جشنواره را نیز داشتیم، اگر قبلا گفت‌وگوهای بیشتری در این زمینه انجام می‌شد، افزود: نامه‌نگاری‌ها در این زمینه انجام شده بود و تعامل خوبی بین دانشگاه آزاد اسلامی و رادیو قرآن شکل گرفت و طی این رقابت‌ها با دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان گفت‌وگوهایی به صورت تلفنی صورت گرفت. الحمدلله پوشش خوبی داشتیم و چندین برنامه در این زمینه پخش و اطلاع‌رسانی شد.

ایزدی بیان کرد: همه ما در خدمت قرآن هستیم و اگر نهادی قصوری کرد، قابل گذشت است و نباید بگوبیم دیر به ما اطلاع‌رسانی شده است پس پخش زنده انجام نمی‌دهیم و یا در پوشش برنامه کوتاهی کنیم. همه در خدمت قرآن هستیم و سعی می‌کنیم حداکثر همکاری را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره ملی قرآن و عترت رادیو قرآن اختتامیه شیراز مجتبی ایزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک روز سه شنبه ۴ ازدیبهشت ماه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
از شبکه رادیویی فرهنگ محمد رضا حاج حیدری برای برنامه «سرزمین من» در بخش برنامه‌های مستمر ترکیبی همچنین نویسندگی و برنامه «بیا حرف بزنیم» به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور در بخش برنامه‌های مستمر تولید محتوایی مردمی و «شیما اهدایی وند» برای صدابرداری برنامه «بیا حرف بزنیم» نامزد دریافت این جایزه بودند.

دیگر خبرها

  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم