Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@19:14:37 GMT

سلامت روانی ترامپ به طرز خطرناکی رو به افول است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۵۸۳

به گزارش فارس، صدها روانشناس در نامه‌ای به نمایندگان کنگره آمریکا هشدار داده‌اند که وضعیت سلامت روانی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل روند استیضاح به شکل خطرناکی در حال افول است. 

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، این نامه توسط سه روانشناس برجسته آمریکایی به نام‌های دکتر «بندی لی»، دکتر «جان زینر» و دکتر «جرولد پست» نگاشته شده و به امضای ۳۵۰ متخصص در زمینه روانشناسی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نویسنده اصلی این نامه با ارسال آن به کمیته قضایی مجلس نمایندگان، برای ادای شهادت در خصوص وضعیت روانی ترامپ و کمک به روند استیضاح او اعلام آمادگی کرده‌اند.

در بخشی از این نامه آمده است: «ما به این دلیل اکنون لب به سخن گشوده‌ایم که به این نتیجه رسیده‌ایم که با نزدیک‌تر شدن زمان استیضاح احتمالی، دونالد ترامپ این ظرفیت را دارد که از این هم خطرناک‌تر شود. این تهدیدی برای ایمنی ملت ماست.»

این نامه هشدار داده است که «عدم رصد یا درک جنبه‌های روانی [استیضاح ترامپ] یا دستکم گرفتن آن‌ها، می‌تواند به نتایجی فاجعه‌بار منجر شود.»

نویسندگان نامه همچنین گفته‌اند: «عاجزانه از کنگره می‌خواهیم این نشانه‌های خطر را جدی بگیرد و محرک‌های مخرب او را محدود کند. ما و بسیاری دیگر آماده هستیم تا توصیه‌های مهمی ارائه کرده و افکار عمومی را در این رابطه مطلع کنیم تا بتوانیم با هم ایمنی جمعی خود را افزایش دهیم.»

این کارشناسان در نامه خود عنوان کرده‌اند که ترامپ ظاهرا دچار توهم و خودبزرگ‌بینی است و با پیش رفتن روند استیضاح و افزایش نگرانی او، نشانه‌های افول وضع روانی او نیز جدی‌تر شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام دارایی با اعلام این خبر افزود: انعقاد تفاهم نامه متعاقب دستور وزیر بهداشت و مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت مبنی بر ماموریت محور شدن دانشکده های داروسازی صورت گرفت.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان معاونت آموزشی وزارت بهداشت، معاونت تحقیقات و فناوری و سازمان غذا و دارو گفت: یکی از اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حرکت به سمت مهارت افزایی و ارتقای مهارت های عملی دانشجویان است تا بتوانند در عرصه به صورت موثر حضور یابند. از آنجا که دانشکده های داروسازی، برای حضور موثر در عرصه و بالین نیازمند مهارت افزایی های بیشتری هستند، از طریق این تفاهم نامه زمینه این همکاری فراهم شده است.

دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی مهارت افزایی دانشجویان را در راستای بازنگری همه جانبه در کاریکولوم آموزشی دوره دکتری داروسازی عمومی و تخصص‌های وابسته دانست و به بازنگری در دوازده دوره PhD و یک دوره تخصصی بالینی اشاره کرد.

وی افزود: به منظور ارتقای توانمندی دانشجویان، پیش از این مساله کارورزی و کارآموزی در داروخانه های آموزشی و بیمارستانی و بالین مطرح شده است و اکنون به دنبال آموزش دانشجویان در عرصه های صنعتی و صنایع مرتبط با کالاهای سلامت محور هستیم.

دارایی، حرکت به سمت دانشگاه ها و صنعت نسل چهارم و برقراری زیرساخت های لازم برای همکاری دو سویه میان صنعت و معاونت آموزشی وزارت بهداشت را از دلایل انعقاد این تفاهم نامه برشمرد.

وی تصریح کرد: با فعالیت‌های بیش از یکسال گذشته شورای آموزش داروسازی و تخصصی و همچنین کمیته های تخصصی وابسته، تفاهم نامه ای میان معاونت آموزشی وزارت بهداشت، معاونت تحقیقات و فناوری و سازمان غذا و دارو منعقد شد که بر این اساس صنایع سلامت محور زمینه و عرصه لازم برای کارآموزی و کارورزی دانشجویان داروسازی را فراهم می کنند. همچنین متقابلا وزات بهداشت نیز تسهیلات و خدماتی برای صنایع قائل خواهد شد.

کد خبر 6079564

دیگر خبرها

  • تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • حقیقت جالب درباره تاثیر کار کردن بر سلامت روان که احتمالاً نمی‌دانید
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • خیران فارس ۱۳۶ تفاهم نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان منعقد کردند
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت