Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷۵ نفر در استان سمنان تا روز پنجم نام‌نویسی‌، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

حبیب‌الله خجسته‌پور، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به انجام ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز پنجم اظهار کرد: تاکنون ۷۵ نفر در استان سمنان برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در پنجمین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان به عدد ۲۹ نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: در پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج نفر شامل چهار آقا و یک خانم در حوزه انتخابی سمنان، مهدیشهر و سرخه، پنج نفر شامل سه آقا و ۲ خانم در حوزه انتخابی گرمسار و آرادان، ۱۲ نفر شامل ۱۰ آقا و ۲ خانم در حوزه انتخابی شاهرود و میامی و هفت نفر شامل ۶ آقا و یک خانم در حوزه دامغان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی روز پنجم، سه نفر دارای مدرک حوزوی، سه نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و  ۲۳ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بودند. 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به بازه سنی داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در میان داوطلبان ثبت نامی روز پنجم،  پنج نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶ نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، پنج نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، سه نفر در بازه سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، پنج نفر نیز در بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال و نیز یک نفر در بازه سنی ۷۱ تا ۷۵ سال هستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان سمنان انتخابات مجلس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • کمینه و بیشینه دمایی پنجم اردیبهشت در استان سمنان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت در سمنان