Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و در پایان این تیم صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه سه بر ۲  پیروز میدان شد.

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمد قریشی، عقیل کعبی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی(۸۸ - امید حامدی فر)، محمود مطلق زاده (۷۵ - سیروان قربانی)، جعفر سلمانی، مهدی مومنی(۸۵- طالب ریکانی) و عیسی آل کثیر به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان تهران نیز با ترکیب وحید شیخ ویسی، سید مهران موسوی، حسین پورامینی (۷۷ - ابراهیم صالحی)، فراز امامعلی (۷۰ - جابر انصاری)، محمد ستاری، سعید واسعی، حجت حق‌وردی، جلال الدین علی محمدی (۷۸ - اسماعیل شریفات)، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیر حسین کریمی وارد میدان شد.

علی صفایی به کمک های علیرضا ایلدروم و یوسف مغروری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

ناصر سالاری و محمود مطلق زاده از صنعت نفت آبادان و حسین پورامینی از پیکان تهران در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت نفت آبادان که این روزها نتایج مطلوبی را در لیگ برتر کسب می‌کند برای ادامه این روند به مصاف پیکان تهران آمد و از همان دقایق ابتدایی فشار زیادی روی دروازه میهمان تهرانی خود ایجاد کرد.

تیم صنعت نفت در دقیقه هشت این دیدار صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال مسلم مجدمی از سمت راست پس از چند رفت و برگشت با ضربه سر محمود مطلق زاده به محمد اهل شاخه رسید تا این مدافع جلو کشیده پس از یک کنترل و ضربه قیچی برگردان، دروازه شیخ ویسی را به زیبایی باز کند.

پیکانی‌ها بعد از دریافت این گل تا حدودی کنترل بازی را در اختیار خود گرفتند و در دقیقه ۱۵ کرنر سعید واسعی از سمت چپ با ضربه سر حجت حق وردی وارد دروازه سالاری شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

نفتی ها برای جبران گل خورده باز هم کنترل بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۳۰ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که عیسی آل کثیر ستاره بی چون و چرای این تیم ضربه خود را بر خلاف حرکت دروازه بان وارد دروازه کرد تا برزیلی های ایران به گل دوم دست یابند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان صنعت نفت اشتیاق زیادی برای رسیدن به گل از خود نشان دادند و بارها مدافعان حریف را دچار اشتباه کردند.

در دقیقه ۶۹ پاس زیبای جعفر سلمانی پشت مدافعین به آل کثیر رسید، ضربه ابتدایی این مهاجم را شیخ ویسی نصفه و نیمه برگشت داد تا بار دوم عیسی دروازه خالی پیکان را به راحتی باز کند.

اما پیکانی ها در دقیقه ۹۰ این دیدار صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که شهریار مقانلو با ضربه ای زیبا گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

بازی در پایان با نتیجه سه بر ۲ به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید تا این تیم با ۲۲ امنیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان خوزستان فوتبال لیگ برتر صنعت نفت آبادان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار با تراکتور در جام حذفی اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته‌ای در کسب نتیجه ناموفق بودیم در دیدار‌های اخیر توانسته‌ایم روند پیروزی را از سر بگیریم و به نتایج خوبی برسیم. از لحاظ روحی وضعیت تیم خوب است و من هم در شرایط قابل قبولی هستم، امیدوارم بتوانم به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم. کسب سهمیه از طریق لیگ برتر با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده خیلی سخت است ولی می‌توانیم با همت دسته جمعی بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعاً تا پایان فصل چه در لیگ و چه جام حذفی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برتری پرگل ۴ بر یک در لیگ برتر به خاطره‌ها پیوسته و هیچ تأثیری در بازی جام حذفی با تراکتور ندارد. دیدار دیگری است که باید با حداکثر توان مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. مسابقه بسیار بسیار سنگینی خواهیم داشت برابر حریفی که سرمایه اصلی‌اش هواداران پرشور آن هستند. قطعاً بازی سختی است و با برنامه جلو می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه‌ای که ان‌شاءالله توأم با پیروزی باشد. حضور هواداران خونگرم تراکتور به زیبایی بازی اضافه می کند و آنها که شهره به «پرشورها» هستند گرمای مسابقه و حرارت بازی را بالاتر می‌برند که قطعاً بینندگان هم از تماشای دیدار دو تیم لذت می‌برند.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش سابقه قهرمانی را در جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و این فصل هم فتح جام حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب ذوب‌آهن کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیمی می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد که نگاهش در هر بازی این باشد که آخرین بازی‌اش است و باید برنده شود. هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است و مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در تبریز با تراکتور است. اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم درباره ادامه حضورمان در جام حذفی برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها