Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: طراحی و روند احداث پروژه افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس این دانشگاه از سوی دانشجویان به انجام رسیده است.

علی بهشتی‌آل‌آقا، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس این دانشگاه گفت: افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی، پروژه‌ای ارزشمند و حاصل تلاش دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی‌آل‌آقا افزود: طراحی و روند احداث این پروژه توسط دانشجویان به انجام رسیده و در بخش‌هایی که نیاز بود از نظر علمی راهنمایی و مشاوره لازم را به آنان ارائه دادیم.

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: افتتاح این پروژه، هدف نهایی و نقطه غایی ما نیست بلکه ابتدای یک راه بلندی است که امیدواریم دانشجویان دیگر با الگو گرفتن از دانشجویان امروز به این خودباوری برسند و بتوانند از عرصه علم به عرصه عمل و کارزار تولید و فناوری پا بگذارند و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های مشابه در دانشگاه به ویژه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی باشیم و دانشگاه به اهداف والای خود دست یابد.

وی در خصوص پروژه گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی توضیح داد: ۱۰۰۰ مترمربع عرصه را در اختیار دانشجویان متقاضی قرار دادیم که از این مقدار ۵۰۰ مترمربع به سازه گلخانه تبدیل شد و علاوه بر پشتوانه علمی، زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و سیستم گرمایش و سرمایش را تامین کردیم، ضمن اینکه دانشجویان تسهیلاتی را از بانک رفاه دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه گلخانه گل های زینتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد