Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اسبق خوزستان گفت: مجلس فعلی در واقع مجلس شخص آقای لاریجانی است که با تصمیماتش آسیب جدی به کشور وارد کرد ضعف مجلس به نظر بنده از این بیشتر نمی‌شود.

امیر حیات مقدم نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرهای بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، امیدیه، هندیجان، جایزان و چمران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار کرد: هزینه‌های انتخاباتی بنده از سوی دوستان و فامیل تهیه می‌شود، بنده فامیل‌های زیادی دارم که اگر هر کدام یک میلیون تومان هم کمک کنند هزینه انتخابات بنده تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید هزینه‌های انتخاباتی خود را بصورت شفاف با مردم در میان بگذارید یا خیر، افزود: حاضرم به صورت شفاف هزینه‌های انتخاباتی خودم را به مردم اعلام کنم.

استاندار اسبق خوزستان بیان کرد: مجلس فعلی در واقع مجلس شخص آقای لاریجانی است که با تصمیماتش آسیب جدی به کشور وارد کرد  ضعف مجلس به نظر بنده از این بیشتر نمی‌شود.

حیات مقدم اضافه کرد:مجلس فعلی تعداد اندکی نماینده ارزشی دارد که آنها هم کاری نمی‌توانند انجام دهند و هر جوری که آقای لاریجانی مایل باشد اداره می‌شود.

امیر حیات مقدم با بیان اینکه تغییر ترکیب هیات رئیسه مجلس می تواند ضعف مجلس را برطرف کند بیان کرد: ترکیب هیئت رئیسه مجلس باید از افراد انقلابی باشد، افرادی تابع محض رهبری باشند و خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند.

وی در خصوص اولویت اصلی و ضعف اصلی استان خوزستان بیان کرد: استان خوزستان یک استان رها شده‌ای است برخی مسؤولان استان فقط در حال پر کردن جیب خود هستند و کاری پیش نمی‌رود حوزه انتخابیه بندر ماهشهر 30 هزار نفر بیکار دارد.

مهمترین چالش استان خوزستان بحث اشتغال است

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه حل برون رفت استان خوزستان از مشکلات فعلی حل مسئله اشتغال است، تصریح کرد: اولین اقدام جلوگیری از استخدام نیروهای غیربومی است در حال حاضر 30 هزار نفر جوان بیکار در اداره کار شهرهای بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) امیدیه و هندیجان ثبت نام کرده‌اند.

حیات مقدم افزود: اگر بخواهیم کار ریشه‌ای در خوزستان انجام دهیم، رفع مشکل بیکاری استان استباید از ظرفیت‌های موجود همچون استخدام افراد بومی استفاده کنیم و ظرفیت‌های جدیدی همچون زیرساخت سرمایه گذاری را فراهم کنیم، ظرفیت‌های موجود را می‌توان به کارگیری افراد و مدیران بومی استان به جای افراد و مدیران غیربومی استان انجام داد.

وی در خصوص ظرفیت‌های فعلی جنوب خوزستان گفت: دریا یک ظرفیت بسیار خوبی است متاسفانه شیلات کشور مجوز صیادی نمی‌دهد، دولت باید بچه ماهی پرورش دهد و رهاسازی کند که این کار را انجام نمی‌دهد و دولت آقای روحانی به مردم خوزستان فشار وارد می‌کند خصوصا جنوب خوزستان.

انتهای پیام/72067/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر حیات مقدم بندرماهشهر مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در برنامه تلویزیونی گفت: در اوایل دهه ۹۰ وقتی مشکلی در زمینه مایحتاج مردم در حوزه کشاورزی، پروتئین و ... پیش می‌آمد ۳ نهاد متولی بودند و از این روز مجلس یازدهم تلاش کردیم مدیریت واحدی را اجرایی نمایین و ر حوزه کشاورزی و تامین گوشت فقط وزارت جهاد کشاورزی پاسخگو است.

او افزود: در این مجلس مصوب شد که نقشی را به عهده سندیکا‌ها و انجمن‌های صنفی که مرتبط با کشاورزان است بدهیم، اما اکنون باز هم کشاورزان گلایه‌مند هستند و دلیل آن نیز تورم و افزایش هزینه‌های تولید طی سال‌های گذشته است که کشاورز را با مشکلاتی برای تامین درآمد مواجه کرده است.

آقای یوسفی می‌گوید: توجه به بخش کشاورزی در خوزستان با تولید ۱۷ و نیم میلیون تن محصولانت باغی و زراعی که با فاصله از استان‌های دیگر است یعنی توجه به پیشران‌های اقتصاد و قطعا توجه به کشاورزی هم باعث پیشرفت و تامین کالا‌های اساسی و امنیت غذایی است و هم معیشت کشاورز استان را تامین می‌کند.

تکمیل می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند