Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو دهقانی شامگاه پنجشنبه در گفت‌و گو با ایرنا افزود: از این شمار ۳۴ نفر در حوزه بوشهر،گناوه،دیلم، ۲۴ نفر کنگان، دیر،جم و عسلویه، ۲۱ نفر دشتی و تنگستان و ۲۳ نفر دشتستان ثبت نام کردند.

وی یادآورشد: از این شمار پنج نفر دارای سابقه نمایندگی و ۲۱ نفر دارای سابقه داوطلبی در دوره‌های گذشته بودند همچنین ۴۵ نفر از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی اضافه کرد: همزمان با پنجمین روز  از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۸ نفر درچهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت‌نام کردند که بیشترین تعداد ثبت‌نام از آغاز تاکنون بوده است.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اظهارداشت: از این شمار هشت نفر در حوزه بوشهر، گناوه ،دیلم، ۹ نفر دشتستان، ۱۱ نفر کنگان،دیر،جم و عسلویه و ۱۰ نفر در حوزه دشتی و تنگستان نام کردند.

استان بوشهر با یک میلیون ۱۶۳ هزار نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه های انتخابیه استان بوشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل " بوشهر، گناوه و دیلم" با مرکزیت فرمانداری بوشهر، "دشتستان" با مرکزیت فرمانداری دشتستان، " دشتی و تنگستان" با مرکزیت فرمانداری دشتی، " کنگان، دیر، جم و عسلویه" با مرکزیت فرمانداری کنگان است. 

برچسب‌ها بوشهر ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم