Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:50:43 GMT

واژگونی خودرو در محور سمنان-دامغان/ یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۹۳۵

واژگونی خودرو در محور سمنان-دامغان/ یک نفر جان باخت

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه امروز پنج‌شنبه حادثه واژگونی خودرو ساینا به پایگاه امداد جاده‌ای آهوان گزارش شد، ابراز داشت: در پی وقوع این حادثه در کیلومتر  ۳۹ محور سمنان- دامغان بلافاصله نیروهای امداد و نجات وارد صحنه شدند.

وی بابیان اینکه متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت، افزود: توجه به جلو، پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی و رانندگی با سرعت مطمئن می‌تواند از بروز این حوادث پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: تنها با استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی می‌توان از وقوع این حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کرد.

کد خبر 4789828

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان عملیات امداد و نجات بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت  ۰۴:۳۵ بامداد روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به مهاباد،سواری پژو از جاده منحرف،واژگون و با گاردریل برخورد کرد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:این حادثه ۴ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند