Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس در حالی در استان آذربایجان شرقی پیش رفته که حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با شروع روز پنجم ثبت‌نام رسمی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شهرستان تبریز هم به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر، ثبت‌نام از نامزدها و کاندیداهای مجلس را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیرمهدی زاده متولد 64، کارشناسی ارشد زمین شناسی و دانشجوی دکتری است که داماد رئیس جمهور کشورمان بوده و صبح امروز به همراه همسر و جمعی از همراهانش وارد فرمانداری تبریز شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به پشتوانه اعتماد مردم و به‌خصوص جوانان آذربایجان در انتخابات ثبت نام می‌کنم نه به واسطه نسبت فامیلی با آقای رییس جمهور.

انتخابات 98- کردستان| نماینده سنندج در پاسخ به تسنیم: حاضر به شفا‌ف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی خود هستمانتخابات 98 - خراسان رضوی|نماینده فعلی مردم مشهد در مجلس برای انتخابات آتی ثبت‌نام کردانتخابات 98 - قم| 74 نفر تاکنون برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند6500 نفر در روند برگزاری انتخابات مجلس در اردبیل فعالیت دارند

وی افزود:با آقای رئیس جمهور رابطه پدر و فرزندی دارم و برای کاندیداتوری در انتخابات از ایشان اجازه خواستم.

مهدی زاده بیان کرد:باید جراحی جدیدی در انتخاب نمایندگان مجلس در استان صورت پذیرد و هر جراحی درد دارد هر چقدر این جراحی دیرتر شکل گیرد درد آن بیشتر است.

وی ادامه داد:در تاریخ مبارزاتی آذربایجان شیر زنانی در راستای مبارزه با ظلم و احتکار، داشتیم اما امروز در این استان نقش زنان در عرصه‌های مدیریتی بسیار کمرنگ است.

مهدی زاده تصریح کرد: استان ما جوان است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم اما برخی کاندیداها از حضور جوانان در انتخابات ترس دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسته معیشتی دولت برایم تعلق نگرفته است تصریح کرد:فساد در جایی رخ می‌دهد که مدیر 70 ساله پشت میز خوابش برده است.

مهدی زاده افزود: آذربایجان جواهر معادن خفته بوده و باید در استان از نظام مدیر گزینی به سمت انتخاب بر اساس شایسته سالاری حرکت کنیم و استان احتیاج به تلاش و توسعه و اصلاح رویکردها دارد.

احمدعلیرضا بیگی متولد42 از دیگر داوطلبانی است که صبح امرور وارد فرمانداری تبریز شد، او نماینده فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بوده و استانداری آذربایجان شرقی را نیز در کارنامه خود دارد.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:ضعف مجلس دهم شاهد نمایندگانی بود که به نگرش غرب و دولت تمایل داشتند و دلباختگی به دولت و قبیله گرایی سیاسی باعث عقب ماندگی مجلس شد.

وی افزود:به حزب انقلاب و حزب الله وابسته‌ام در دوره قبل هم نشان دادم که هزینه‌های خاص تبلیغاتی نداشتم و در این دوره هم نخواهم داشت.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در ادامه خاطر نشان کرد:مجلس بدون لاریجانی متحول خواهد شد و می‌تواند دولت جوان و انقلابی شکل دهد.

بیگی ادامه داد:اعتماد به غرب سرلوحه نمایندگان مجلس بود و این ضعف مجلس دهم است.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی حرف‌هایی که احمدی نژاد گفته یک به یک مردم شاهد تحقق آن هستند ابراز کرد:احمدی نژاد یک تفکر است و ما بت پرست نیستیم بلکه با تفکر پیش می‌رویم.

علیرضا نوین متولد 39 و دارنده مدرک دکتری برنامه ریزی شهری، شهردار اسبق تبریز نیز اولین داوطلبی بود که، وارد فرمانداری تبریز شد و ثبت نام کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:بزرگ‌ترین مسئله‌ای که می‌توان در مجلس فعلی مطرح کرد عدم نظارت و یا نظارت ناکافی است.

وی افزود: در چند دوره شاهد مجلسی بودیم که نمایندگان با دولت بیشتر همراه هستند که این همراهی هم بابت پیشرفت نیست بلکه به خاطر تفاهمات حزبی و منافع شخصی است.

شهردار اسبق تبریز ادامه داد:در دوره 8 ساله شهرداری خود نشان دادم که اهل ریخت و پاش نیستم

نوین تصریح کرد: شاهد بداخلاقی‌های انتخاباتی از جمله که خرید رأی، هیاهوی جنجالی و سیاسی و تهمت و افترا و هزینه‌های بسیار سنگین به نام‌های مختلف را می‌بینیم که برای هر کدام از آنها توجیهی صورت می‌دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: هزینه‌های تبلیغاتی ما جزو حداقل‌ها و ضرورت‌هایی خواهد بود که انجام می‌گیرد.

شهردار اسبق تبریز در پایان گفت: حزب و مشی سیاسی من مستقل است هر ائتلافی که در جهت رفاه و خدمت مردم شکل گیرد خوب است، اما تعهد بنده، برای ملت خواهد بود.

رضا پاشایی متولد سال 54، با مدرک مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک و دکتری کسب و کار دیگر داوطلبی است که ظهر امروز جهت ثبت نام با جمعی از همراهان و خانواده‌ وارد فرمانداری تبریز شد. او رئیس انجمن قطعه سازان استان و رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور است.

پاشایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همراه خانواده آمده‌ایم تا عزم خود را در این مسیر نشان دهیم.

وی اظهار کرد: ما به صورت خانوادگی از پیش از انقلاب در عرصه صنعت فعال بوده‌ایم و بعد از انقلاب نیز فعالیت‌های بسیاری داشته‌ایم. در زمان جنگ نیز با ساخت رایگان ادوات جنگی به کمک رزمندگان شتافته و بعد از جنگ نیز به کار خود توسعه داده و برای جوانان اشتغال‌زایی کردیم.

وی تشریح کرد: امروز قطعاتی که از انگلستان وارد می‌شد را با یک پنجم قیمت تولید می‌کنیم و از سنگر تولید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس را سر می‌دهیم.

وی با بیان این‌که سال‌ها در تشکل‌های مردم‌مدار فعالیت داشته و سعی کرده‌ایم فرصت را برای ایجاد اشتغال برای مردم باز کنیم، افزود: در نتیجه تلاش‌های خود موفق شده‌ایم تا توافق راه‌اندازی خط جوشکاری و مونتاز و رنگ خودرهای سمند را در استان امضا کنیم. همچنین توافق‌نامه‌ای امضا شده تا موتور خودروهای دیزلی در شرکت ایدم طراحی و ساخت شود.

پاشایی با بیان این‌که صنعت و تولید امری ملی بوده و متعلق به احزاب نیست، افزود: مردم باید نگاهی صنفی صنعتی داشته باشند. نمایندگان را هم تخریب نمی‌کنیم اما مطالبه گری می‌کنیم که چرا آذربایجان شرقی با دارا بودن پنج درصد جمعیت کشور، سهم سه و نیم درصدی در اقتصاد دارد.

وی تاکید کرد: شهر تبریز که زمانی قطب صنعتی کشور بوده در حال نزول است، باید دقت کنیم که چه کسانی می‌توانند بحران‌های صنعتی و اقتصادی جامعه را در کنار تحریم‌ها رفع کنند.

وی گفت: برنامه‌های خوبی پیش بینی کرده‌ایم و حتی برای حل موضوع بنزین هم برنامه داریم و اولین برنامه ما راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی و هیبریدی در استان است که اشتغالزایی بسیاری را به دنبال خواهد داشت، البته این موضوع با همت مسئولان و نمایندگان محقق می‌شود.

وی در مورد هزینه‌های تبیلغاتی‌اش گفت: عرصه انتخابات، عرصه رقابت است و ما نیز از دسترنج خود مبلغی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و به نحو شایسته به معرفی خود و برنامه‌هایمان خواهیم پرداخت؛ این سؤال را از کاندیداهایی که حقوق مشخصی دارند بپرسید که هزینه‌های گزاف را از کجا می‌آوردند.

حجت‌الاسلام اسدالله زارع 51 ساله امام جمعه هیدج زنجان، با مدرک دکتری حوزه (سطح چهار) به مدت 12 سال در بخش‌هایی از قزوین و زنجان امام جمعه بوده و 11 سال سابقه تدریس در دانشگاه و حوزه علمیه را دارد که با ورود به فرمانداری تبریز از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

زارع در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:حضور در انتخابات یک بحث و رأی آوردن بحث دیگر است. این نظام با پشتیبانی مردم به پیروزی رسیده و این مردم همانطور که در پیروزی نظام نقش داشته‌اند در بقای آن هم نقش دارند.

وی با بیان این‌که زادگاهم تبریز است، اما به جهت مسئولیت خود فعلاً ساکن شهری دیگر هستم، افزود: وابسته به هیچ حزبی نیستم و زیر چتر ولایت و به عنوان یک سرباز حرکت می‌کنم. مقالات گوناگونی هم تألیف کرده و کتابی هم به تحریر درآورده‌ام.

سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان هشترود نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

رضا علیزادهنماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان ورزقان نسبت به ثبت نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی بود که امروز برای تصدی کرسی خانه ملت با حضور در ستاد مرکزی انتخابات واقع در وزارت کشور، به صورت رسمی در انتخابات ثبت نام کرد.

گفتنی است؛ استان آذربایجان شرقی دارای 13 حوزه انتخابیه با 19 کرسی است که نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات، در فرمانداری‌های مرکز این حوزه‌ها یعنی فرمانداری‌های تبریز، اهر، بستان‌آباد، بناب، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، میانه، هشترود و ورزقان و همچنین ستاد مرکزی وزارت کشور انجام خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و استان آذربایجان شرقی با 21 شهرستان، دارای 13 حوزه انتخابیه و 19 کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز