Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در اصفهان همیشه سخت است چرا که این ذوب‌آةن تیم بسیار کاملی است اما خدا را شکر ما امروز با عملکردی خوب سه امتیاز شیرین را کسب کردیم. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جریان بازی اظهار داشت: خدا را شکر شاهد بازی خوبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در مقابل تیم ذوب‌آهن همیشه سخت است. منصوریان تیم کامل و خوبی را در اختیار دارد و امروز نیز ذوب‌آهن بازی خوبی را ارائه کرد اما بچه‌های ما تلاش زیادی از خود نشان دادند و توانستیم سه امتیاز خوب را کسب کنیم.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بعد از 9 سال در اصفهان عنوان کرد: بازی با ذوب‌آهن در اصفهان همیشه سخت است. برای ما بازی امروز نیز مسابقه سختی بود اما خدا را شکر می‌کنم با عملکرد خوب و یک نتیجه مناسب موفق به پیروزی شدیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی برای تیم ذوب‌آهن در نیمه دوم گفت: من نه مدافع حاضر در صحنه بودم و نه مهاجمی که در محوطه حضور داشت. بهتر است در این خصوص از بازیکنان درگیر در آن صحنه سوال کنید.

حسینی در خصوص وضعیت پیچیده صدرجدول با برتری امروز پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: ما سه سال تلاش کردیم و موفق به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر شدیم. امسال برای چهارمین بار نیز تلاش می‌کنیم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم اما برای این مهم باید بجنگیم و در مقابل همه تیم‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم. متأسفانه بعد از قهرمانی‌های ما شرایط و کار سخت شده است. بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند که همین موضوع باعث شده روند خوبی نداشته باشیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم به روند خوب خود بازگردیم و مجدداً برای قهرمانی رقابت کنیم.

وی در خصوص عملکرد رادوشویچ گفت: رادو و علی هر دو دروازه‌بانان خوبی هستند و امروز نیز رادو عملکرد خیلی خوبی داشت. از طرفی بیرانوند بهترین گلر آسیا است که در کنار او رادو نیز حضور دارد. همچنین باید امروز ممنون هواداران پرسپولیس باشم که با حضور در اصفهان از تیم حمایت کردند؛ امیدوارم که با نتایج آینده نیز بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص فاصله ایجاد شده میان کالدرون و هواداران پرسپولیس گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا به روند بهترین برسیم. کالدرون مربی باتجربه‌ای است و بازیکنان و باشگاه نیز باید تلاش کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟