Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سومین هواپیمای جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی طی بیست و چهار ساعت گذشته را سرنگون کردند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

په گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز پنجشنبه یک فروند هواپیمای شناسایی ائتلاف متجاوز سعودی را در شرق جحفان واقع در جیزان سرنگون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما در حال انجام مأموریت خصمانه در شرق جحفان بود که توسط پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سرنگون شد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز گذشته گفت که پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو فروند هواپیمای جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در اطراف جیزان و در بخش باقم در اطراف عسیر سرنگون کردند.

خبر دیگر اینکه استاندار عدن به المسیره گفت که توافق ریاض به هرج و مرج بیشتر در جنوب منجر خواهد شد و همه نیروهای جنوبی را تضعیف خواهد کرد.

وی افزود: ما هشدار دادیم که استان‌های جنوبی شاهد ترورها و نبردهای بیشتری خواهد بود و همه جنوبی‌هایی که با توافق ریاض مخالفند ترور خواهند شد.

دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با نماینده سازمان مللیمن|4.5 میلیون معلول قربانی جنایت‌های عربستان

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

بک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در گفتگویی رادیویی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا ضمن قبول واقعیات نبرد جنگ، شکست را پذیرا شود و سریعا نظامیان اسرائیلی را از غزه خارج کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اسحاق بریک»، ژنرال بازنشسته صهیونیست خواستار آن شد تا اسرائیل ضمن اعلام پایان جنگ در غزه، شکست خود را پذیرا شود.

بریک در گفتگو با یک شبکه رادیویی گفت: ما باید نیروهای خود را از غزه خارج کنیم، چرا که امکان غلبه بر تمامی نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه وجود ندارد. ورود به رفح، به ما کمکی نمی کند، ما باید قبول کنیم که در این جنگ شکست خورده ایم و باید تا الان متوجه این مسئله می شدیم.

 

تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزهرسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت

 

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: من فکر می کنم نتانیاهو ترجیح می دهد اسرائیل را به سمت جنگ رهمنون سازد. نتانیاهو از دست ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلائل اصموطریچ، وزیر دارای به ستوه آمده است، اما به نظر می رسد حتی زمانی که او متوجه عمق فاجعه می شود مجبور است به این رویه تن دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان
  • ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)