Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:13:26 GMT

تساوی جذاب و پرگل نساجی و سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۲۲۱

تساوی جذاب و پرگل نساجی و سپاهان

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز پنشنبه ١٤ آذر با انجام شش دیدار پیگیری شد و در یکی از دیدار‌ها نساجی در قائمشهر به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

یازده نفر اصلی ترکیب نساجی در این دیدار را علیرضا حقیقی، حامد شیری، رضا علیاری، حسن جعفری، محمد میری، مجتبی بیژن، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، علی شجاعی و محمد عباس‌زاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان هم پیام نیازمند، عزت‌الله پورقار، گئورگی گولسیانی، مهدی کیانی، محمد محبی، سیدمحمد کریمی، رضا میرزایی، علی قربانی، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح و امید نورافکن را به زمین فرستاد.

نساجی درحالی به مصاف زردپوشان اصفهانی رفت که بعد از پیروزی هفته چهارم مقابل شاهین بوشهر دیگر نتوانست در هیچ کدام از دیدار‌های خود به پیروزی برسد.

دیدار دو تیم که در میان استقبال هواداران بی بی شمار قائمشهری انجام شد، جذاب دنبال شد و با گل دقیقه دوم امید نورافکن نیمه اول به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

اما نیمه دوم قرمزپوشان نساجی به خود آمدند و توانستند با دو گل محمد عباس زاده و مجتبی ممشلی از رقیب قدرتمند خود پیش بیافتند، اما خوشحالی و سرور هواداران هنوز ادامه داشت که سپاهان با گل کیروش استنلی بازی را به تساوی کشید.

قرمزپوشان نساجی با این تساوی ١٢ امتیازی شدند و در رده دوازدهم ایستادند و سپاهانی‌ها هم با یک امتیاز بازی بیست و چهارمین امتیاز خود را کسب کردند و در رده دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر

 محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند. این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کار‌های دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • سپاهان در سراشیبی سقوط