Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:36:10 GMT

۳۱ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات کازرون دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۲۳۲

۳۱ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات کازرون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۳۱ نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در شهرستان کازرون  خبر داد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین، اقدام به آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی کردند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان کازرون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حبیبی بیان کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اطلاعاتی، موفق شدند 31 نفر از لیدرها و عاملان اصلی این اغتشاشات را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر کنند.

عاملان اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر در خوزستان دستگیر شدندمصاحبه| نقش سرویس‌های آمریکا و عربستان در اغتشاشات اخیر از زبان افسر سابق سیاآغاز پرداخت خسارت واحدهای زیان دیده از اغتشاشات بنزینی

فرمانده انتظامی استان از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/424/ ع

R41382/P1494/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، پنج صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به عمل‌آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت نمایند.

کد خبر 6080636

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران