Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه در دیدار مقابل مس کرمان عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتیم، گفت: روی تمام تیم‌ها باید حساب کرد و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهران شاهین‌طبع امشب پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مس تیم خوب، جوان و دونده‌ای است که از کادر فنی شناخته شده‌ای بهره می‌برد و در دیدار هفته قبل مقابل پتروشیمی هم نمایش خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید آقای کسایی‌پور را تحسین کرد که سبب پیشرفت مس کرمان شده و واقعاً تیم قابل احترامی هستند.

شاهین‌طبع ادامه داد: با وجود اینکه در این دیدار پِری پِتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، بازیکنان ما در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: تیم جوان و یک‌دستی داریم و سطح بازیکنان ما به هم نزدیک است و در این دیدار فرصتی شد تا از سایر بازیکنان هم استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره مصدومیت برخی بازیکنان تیمش یادآور شد: پِری پِتی در دیدار مقابل مهرام از ناحیه دست آسیب دید و امیدواریم به دیدار آینده برسد، نوید رضایی‌فر و محمد حسین‌پور هم مقداری کسالت دارند و سعی کردیم زمان متعادلی را برای بازی کردن آنها در نظر بگیریم.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان مقابل مس کرمان پیروز شد؛ صعود به رده دوملیگ برتر بسکتبال| نفت و مهرام شکست خوردندهفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان| برتری گروه بهمن مقابل هرمزگان و پیروزی 100 تایی نفت

شاهین‌طبع با اشاره به رقم خوردن نتایج غیر قابل پیش‌بینی در این فصل گفت: باید روی تمام تیم‌ها حساب کرد و آنها را دست کم نگرفت، بازیکنان هم باید در اختیار تیم باشند و کمک کنند زیرا هفته‌ای دو بازی سنگین داریم.

تیم‌های شهرداری گرگان و صنعت مس کرمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 84 بر 47 شهرداری گرگان همراه بود.

انتهای پیام/581/ف

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان