Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن از سرمربی تیمش حمایت کرد و گفت که تیمش از همان نقاطی از پرسپولیس گل خورد که منصوریان قبل از بازی آن‌ها را گوشزد کرده بود.

به گزارش ایسنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس بیان کرد:‌ ۵ دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم ولی در کل پرسپولیس خیلی بهتر از ما بازی کرد و مستحق برد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. امروز خیلی با برنامه بازی کردند.

او ادامه داد: در مقاطعی از بازی بازی خوب بازی کردیم ولی ما آن تیم همیشگی نبودیم. باید روی نقاط ضعف‌مان بیشتر تمرکز کنیم تا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

حدادی‌فر در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان در ذوب‌آهن ماندنی است یا خیر اظهار کرد:‌ من تصمیم گیرنده نیستم ولی فکر می‌کنم ایشان کمترین تقصیر را دارد. قبل از بازی نکاتی را به ما گوشزد کرد که ما از همان‌جا ضربه خوردیم. منصوریان گفته بود حریف از چه راهی به گل می‌رسد ولی تمرکز نداشتیم و از همان نقاط ضربه خوردیم.

او در پاسخ به این پرسش که علت تعویضش چه بود هم توضیح داد: نمی‌دانم. این نظر من مربی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال ذوب آهن قاسم حدادی فر استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)