Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزلسفلو گفت: در استان گلستان برنامه ریزی شده است که ۲۰۴ هکتار معادل ۱۵۲ هزار نهال غرس شود و ۱۹۰ هکتار بوته کاری برای مقابله با بیابان زدایی اتفاق بیفتد.

«ابوطالب قزلسفلو» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان به طرح ملی نهضت سبز اشاره کرد و گفت: در سراسر کشور و در استان گلستان امروز به دلیل ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام) برگزار خواهد شد و در گرگان در بلوار نهار خوران این مراسم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل منابع طبیعی گلستان ادامه داد: هدف از این نهال کاری مشارکت مردمی است و با شعار«ایران سر سبز» این نهالکاری اتفاق افتاد.

 

قزلسفلو بیان کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی برای درخت کاری استفاده می شود و برنامه ریزی شده است که 204 هکتار معادل 152 هزار نهال غرس شود و 190 هکتار بوته کاری برای مقابله با بیابان زدایی اتفاق بیفتد.

 

وی گفت: برنامه ریزی شده که 302 هزار بوته و نهال در روزهای آینده در استان گلستان  کشت خواهد شد که این مهم با همکاری اتحادیه های و تعاون های مرتع داری و مشارکت دامداران و تشکل های مردمی اتفاق خواهد افتاد.

 

مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان متذکر شد: این بوته کاری در شهرستان های گنبدکاووس، مراوه تپه و آق قلا اجرایی می شود و از مردم گلستان دعوت می شود که در برنامه های متمرکز که در شهرستان برای روز آینده برای غرس نهال در نظر گرفته شده مشارکت داشته باشند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسجد انتخابات غرس نهال جنگل کاری در بیابان قزلسفلو جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارتشی از سوسک‌های سایبورگ در بیابان رها شدند!
  • ارتش سوسک های سایبورگ در بیابان
  • ارتشی از سوسک‌های سایبورگ در بیابان رها شدند
  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند