Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی برابری بود و برخلاف مالکیت توپی که اوایل بازی داشتیم، یک توپ به عمق دفاع ارسال شد و داور در آن صحنه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری با تبریک پیروزی تیم پرسپولیس، اظهار کرد: بازی برابری بود و برخلاف مالکیت توپی که اوایل بازی داشتیم، یک توپ به عمق دفاع ارسال شد و داور در آن صحنه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع نیمه دوم در سه صحنه داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد. استنباط من این است که پنالتی بود.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم پنالتی پرسپولیس درست نبود. ما این را به کارشناسان می‌سپاریم. فرض را بر این می‌گذاریم که بگویند این پنالتی درست بود. اگر آنها بگویند حرف ما درست بود، جریان بازی عوض می شد. امیدوارم اشتباه کرده باشیم. بعد از آن تلاش کردیم به بازی برگردیم و می‌توانستیم به گل مساوی هم برسیم. اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد، جریان بازی عوض می‌شد. 

سرمربی تیم ذوب آهن گفت:‌ مقابل یکی از تیم‌های خوب کشور بازی می‌کردیم که تماشاگران میلیونی دارد و در سطح جهانی است. پایایای جلو رفتیم وبرخلاف جریان بازی گل خوردیم. جمع دیدارهایی که از داوری آسیب خوردیم، زیاد شده است. خیلی مواقع پنالتی و خطا نبوده و حتی گلی را به ضرر ما گرفتند.

منصوریان تصریح کرد: گلر ما جوان است، تیم هایی مثل ذوب آهن که زیر مجموعه تیم های پر طرفدار هستند همیشه بازیکن پرورند؛ بیرانوند در نفت و رشید در ذوب از این دسته بازیکنان پرورش یافته بودند.به معراج گفتم در بازی بعد حتما در گل خواهد ایستاد. هر بازیکنی بخواهد بزگ باشد باید مجموعه باشگاه کمک کند. پرسپولیس تیم بزرگی است ولی روند برابر بود که تفاوت هایی در زمین دیده می شد.

وی افزود: اگر صحنه کریستانوس ماکولی آفساید نبود خیلی داستان بد می شود، در این بازی ترس از باخت نداشتیم و با آرامش کامل آمده بودیم. در شرایط فعلی هیچکسی بهتر از سرمربی و کادر فنی نمی تواند برای تیم ایجاد روحیه کند. تفاوت فوتبال با بقیه ورزش ها استفاده از لحظه هاست. وقتی نتوانیم از تک موقعیت ها استفاده کنیم، بازی را واگذار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: داوران پشت دروازه بلای جان ذوب آهن شده اند، در بازی نفت مسجد سلیمان و بازی سپاهان ضررهایی به ما زدند. وقتی اشتباهات داوری گریبانگیر ما بوده است، نمی توانیم در مقابل پرسپولیس موفق شویم. تفاوت این بازی را در روز خیلی خوب گلر پرسپولیس می بینم ولی در مورد کلاس دو تیم بگویم جلال حسینی امروز بالای بالا بازی کرد. تجربه سال 80 تا امروزش را برای پرسپولیس خرج کرد.

کد خبر 399724

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با شکست ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. آنها علاوه‌بر پیروزی ۳-۲ در بازی رفت، در دیدار امشب هم با گل رافینیا به برتری رسیده بودند، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو همه برای بارسلونا بد پیش رفت و درنهایت متحمل شکست ۴-۱ شدند. ژاوی هرناندز که هم به تصمیم اخراج آرائوخو معترض بود و هم به دیگر تصمیمات داور، به دلیل اعتراض بسیار از کنار زمین اخراج شد. عصبانیت او در مصاحبه پس از بازی هم ادامه داشت و او داور را مسئول حذف بارسلونا دانست.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
ناراحت و عصبانی هستیم. چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. ما وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم و عالی سازماندهی شده بودیم اما پس از آن بازی خراب شد.

اخراج آرائوخو؟
به‌نظر من قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. بازی با ۱۰ نفر خوب نیست و وقتی یک تیم ۱۰ نفره شود بازی جدیدی آغاز می‌شود.

تعویض یامال پس از اخراج آرائوخو؟
پس از کارت قرمز من شک داشتم پدری را تعویض کنم یا یامال را. پدری از یک مصدومیت برگشته است اما ما نیاز داشتیم بازی را کنترل کنیم. برای همین پدری را نگه داشتیم و متأسفانه یامال را از بازی خارج کردیم.

رضایت از عملکرد تیم؟
بله تا قبل از ۱۰ نفره شدن ما خوب بودیم و حتی پس از آن فرصت‌هایی داشتیم. وقتی بازی ۲-۱ بود گوندوگان می‌توانست بازی را ۲-۲ کند و پس از گل رافینیا هم لواندوفسکی یک موقعیت داشت که می‌توانست ۲-۰ شود. با این حال بازی با ۱۰ نفر کار بسیار سختی است. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. من دوست داشتم کل بازی ۱۱ بازیکن داشته باشم. به‌نظرم اخراج غیرضروری بود.

به داور چیزی گفتید؟
به او گفتم عملکردش خیلی بد بود. فاجعه بود. تعادل را از بین برد. همه چیز را تغییر داد. من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید بگوییم، نمی‌توانیم ساکت بمانیم.

فصل آینده هم به همراه بارسا تلاش می‌کنید؟
بارسا دوباره تلاش خواهد کرد. من مهم نیستم، سال بعد ما برمی گردیم.

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!