Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با تمجید از عملکرد توفارقان آذرشهر در دیدار برابر تیمش، گفت: بازی ساده ای با این تیم نداشتیم.

فرزاد کوهیان پس از پیروزی برابر توفارقان آذرشهر در هفته دهم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی ساده‌ی نبود. تیم مقابل در این دیدار به ویژه نیمه اول خوب بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بازیکنان خارجی این تیم خیلی خوب هستند و امروز نیز برابر تیم ما خیلی خوب بازی کردند. انصاف توفارقان آذرشهر خوب کار کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: من فکر می کنم که تلاش بازیکنان ما در نیمه دوم خوب بود و با تمرکز بهتر در این نیمه، روند و روحیه تیم بهترش شد و باعث رقم خوردن نتیجه بهتری شد.

وی درباره بازی آینده تیمش در داربی بسکتبال خوزستان برابر نفت آبادان نیز عنوان کرد: بازی خیلی سختی است. حریف تاکنون بسیار خوب کار کرده است و ما باید با تمرینات و تمرکز خوب در طول هفته، بتوانیم خودمان را برای کسب نتیجه مطلوب و خوب از نفت ابادان آماده کنیم.

همچنین سیامک ویسی، سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، اظهارکرد: پتروشیمی بندرامام تیم خیلی بهتری بود. مقابله با این تیم بسیار سخت است.

وی افزود: بازیکنان ما حداکثر توان خود را برای این بازی گذاشتند. نیمه اول بازی مساوی تمام شد. در کواتر سوم نیز خوب بودیم ولی در چهار پنج دقیقه آخر بازی، اختلاف بیشتر شد و ما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا  امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول