Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نتیجه ماراتن روز پنجم ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان به ۱۱۶ نفر رسید. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

خیرالله ترخانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم از زنجان٬ اظهارداشت: پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان زنجان در حالی پایان یافت که تعداد ثبت‌نام کنندگان استان زنجان به 116 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از حوزه انتخابیه زنجان، طارم 67 نفر، از حوزه ابهر،خرمدره و سلطانیه 18نفر، از حوزه ایجرود، ماهنشان 10 نفر و از حوزه خدابنده 21 نفر تا به امروز  برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده اند.

انتخابات 98 ـ آذربایجان شرقی| از ثبت نام داماد رئیس جمهور تا نام نویسی یک امام جمعهانتخابات 98- بوشهر |نام نویسی 38 نفر در پنجمین روز ثبت نام از نامزد‌های انتخابات مجلسانتخابات 98- کردستان| نماینده سنندج در پاسخ به تسنیم: حاضر به شفا‌ف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی خود هستم

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه  7 نفراز داوطلبان از خانم ها و 109 نفر از آقایان هستند٬ افزود: مراحل ثبت‌نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان روز 16 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر، انجام می‌شود.

انتهای پیام/1011/ ع

R7557/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

زمان ثبت‌نام از نامزدهای احراز پست ریاست و هیات رئیسه فدراسیون شطرنج اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فدراسیون شطرنج در اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون را اعلام کرد که براساس آن افراد واجد شرایط می‌توانند جهت دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز از پانزدهم تا بیست‌وهشتم فروردین به مدت ۱۰ روز کاری به دبیرخانه مجمع این فدراسیون (تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب) مراجعه کنند.

فدراسیون شطرنج در یک سال گذشته روزهای پر تلاطمی را در بخش مدیریتی سپری کرد. در خردادماه سال ۱۴۰۲ حسن تأمینی پس از حواشی زیاد از ریاست این فدراسیون استعفا کرد تا شهرام عظیمی به عنوان سرپرست امور فدراسیون را مدیریت کند. عظیمی تا آذرماه در آن پست بود اما در نهایت جای خود را به شادی پریدر داد.

البته این فدراسیون در بخش ورزشی عملکرد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند و طلای تاریخی بازی‌های آسیایی را در بخش تیمی برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

منبع: ایرنا کد خبر 739081

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج