Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@23:14:35 GMT

خبر 20 پنج شنبه 14 آذر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۴۹۱

‍‍‍‍‍‍

سیر نزولی بیماری آنفلوآنزا در کشور؛ رئیس دستگاه غذا در جمع کارآفرینان و صنعتگران اصفهان؛ آغاز ساخت فرودگاه چابهار؛ پیش بینی بارندگی و کاهش دما؛ خنثی سازی طرح انفجار خوابگاه دانشجویی؛ تظاهرات مردم عراق علیه آمریکا و اسرائیل؛ استیضاح قطعی ترامپ ... از عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   رئیس قوه قضائیه در جمع کارآفرینان و صنعتگران استان اصفهان با تاکید بر مبارزه همه جانبه با فساد و قاچاق کالا گفت: دستگاه قضا حامی تولیده و تمام قد در کنار تولیدکنندگان ایستاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آغاز عملیات اجرایی ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار و شهر جدید «تیس» در سواحل مکران در سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری آنفلوانزا در حال حاضر روند نزولی در کشور داره گفت: در کمتر از ده روز دیگه شاهد فروکش شدن این بیماری در کشور خواهیم بود

پیش بینی بارش‌های رگباری در استان‌های ساحلی خزر و هشدار هواشناسی درباره آبگرفتگی معابر و بالا اومدن سطح آب رودخانه‌ها بویژه در مازندران. در ارتفاعات هم با کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای دما برف می‌باره. ارتفاع برف در مناطق کوهستانی گیلان که از دیشب آغاز شده به ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر می‌رسه. برف بیشتر مناطق استان‌های شمال غرب رو هم سفید پوش کرده.

طرح انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند ... بنابر اعلام وزارت اطلاعات اعضای یه هسته آشوب با بریدن شلنگ و باز گذاشتن شیرگاز آشپزخانه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم صنعت به دنبال انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی بودن که ناکام موندن... عناصر اصلی این طرح خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند.

مردم عراق در حمایت از مرجعیت دینی و محکومیت دخالت دشمنان و هرج و مرج آشوبگران در بغداد تظاهرات کردن. تظاهرکنندگان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر میدادن. قراره مردم عراق فردا هم در محکومیت اقدامات آشوبگران در میدان التحریر بغداد تجمع کنن.

استیضاح رئیس جمهور امریکا قطعی شد... نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به طور رسمی اعلام کرد که ترامپ در مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود.

کاغذ‌های مورد نیاز ناشران تامین می‌شه. معاون فرهنگی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال دولت چهل وپنج هزار تن کاغذ برای ناشران تخصیص داده گفت: از این میزان پانزده هزار تن رسیده و بقیه در گمرک در دست توزیعه.

روند ثبات قیمت‌ها در بیشتر کالاها، به جز چند قلم از اون‌ها همچنان ادامه داره.

۷ مصدوم در پی سقوط پل عابر پیاده در کمربندی صدمتری مشهد. حادثه‌ای که بر اثر برخورد اتاقک کامیون به پل عابر روی داد. مصدومان ۵ مرد و دو زن هستن که هنگام حادثه در حال عبور از پل بودن. وضعیت عمومی مصدومان مساعد گزارش شده.

نشست سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) در وین در حال برگزاریه... تصمیم گیری درباره تمدید شرایط جاری و یا کاهش بیشتر تولید، بحث اصلی نشست امروزه. وزیر نفت پیش از آغاز نشست با دبیرکل اوپک و رئیس دوره‌ای اجلاس دیدار و گفتگو کرد.

بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی سازمان صنایع دفاع. در حاشیه این بازدید، نخستین سامانه هوشمند مدیریت ارتباط رونمایی شد.

بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نیروی دریایی امریکا ۳ نفر کشته شدن. چند نفر هم زخمی. پایگاه پرل هاربر در هاوایی بعد از تیراندازی بسته شده. ضارب که ملوان نیروی دریایی بود با گلوله خودکشی کرده. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 خبر مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای الحشدالشعبی عراق،تاکید کرد که نیروهای مردمی عراق دست به حملات تلافی جویانه خواهند زد.

به گزارش مشرق، عطوان در مطلبی در رای الیوم به تنگنایی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ غزه به آن گرفتار شده است و نوشت که اقدامات این رژیم مانند حمله به کنسولگری ایران در دمشق و نیز حمله به پایگاه نظامی «کالسو» الحشدالشعبی در استان بابل عراق گواه این است که اسرائیل توان بیرون آمدن از مخمصه ای که به آن گرفتار شده است را ندارد.

وی با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای الحشدالشعبی عراق تاوان سنگینی برای تل آویو به همراه خواهد داشت، ادامه داد که پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه تحول راهبردی بود که تل آویو انتظار آن را نداشت و حمله این رژیم به پایگاه سازمان الحشدالشعبی عراق سبب خواهد شد که نیروهای این سازمان نه تنها واکنش نظامی انتقام جویانه داشته باشند، بلکه روانه مرزهای اردن و سوریه با فلسطین اشغالی شوند و حملاتی را در عمق فلسطین اشغالی انجام دهند.

این تحلیلگر در ادامه به جنگ آمریکا علیه عراق در سال ۲۰۰۳ اشاره و اضافه کرد، اشغال این کشور به تحریک رژیم صهیونیستی و زمینه سازی برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی و تاسیس ائتلاف موسوم به محور اعتدال علیه ایران به سرکردگی تل آویو و با حمایت و نظارت آمریکا بود که هدف قرار دادن سوریه، لیبی و یمن به بهانه دموکراسی و حقوق بشر در این راستا است.

عطوان نوشت: حمله به پایگاه الحشدالشعبی عراق، به خنثی سازی همه طرح‌های آمریکا در عراق و برچیدن پایگاه‌هایش در این کشور و بازگشت عراق به نقش خود به رویارویی با پروژه اسرائیلی-آمریکایی منجر خواهد شد.

به نوشته وی، الحشدالشعبی، پهپاد، موشک و پایگاه مردمی بسیار قوی از حیث سیاسی و نظامی دارد و مورد حمایت قدرت بزرگ منطقه ای به نام ایران است. الحشدالشعبی نقش بارزی علیه اشغالگران؛ از حملات موثر موشکی به بندر ایلات در دهانه دریای سرخ و خلیج عقبه تا حمله به سکوهای گازی میدان کاریش در دریای مدیترانه و بندر حیفا و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان، ایفا کرده است.

این تحلیلگر افزود: مقابله با موشکها و پهپادهای ایرانی بر فراز اردن، ممکن است بهانه ای برای الحشدالشعبی و نیروهای آن برای رخنه به خاک اردن برای انجام حملات تلافی جویانه علیه رژیم اشغالگر در آینده باشد.

عطوان نوشت: نتانیاهو ۱۰ سال است که به دنبال کشاندن آمریکا به جنگ علیه ایران و بازوهایش در منطقه به بهانه نابودی مراکز هسته ای آن است و به نظر می رسد که شکست سنگینی که در غزه متحمل شده او را به سمت ماجراجویی گسترش دامنه جنگ سوق داده و از ضعف جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و کرنش او در برابر لابی اسرائیلی در آمریکا بهره گرفته است.

وی اضافه کرد: اسرائیل در حال حاضر پنج جبهه را پیش روی خود دارد؛ حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، الحشدالشعبی در عراق و حماس و جهاد اسلامی در غزه. همچنین ایران را نیز باید به آن بیافزاییم.

سردبیر روزنامه رای الیوم ادامه داد: آمریکا به هراندازه که حمایت نظامی، سیاسی و مالی از رژیم صهیونیستی به عمل آورد، پیروز نخواهد شد، آمریکایی در افغانستان شکست خورده و در آستانه شکست در اوکراین قرار دارد و با شکست بزرگی در خاورمیانه رو به رو است. طوفان الاقصی حماس و وعده صادق ایران، نه تنها چهره خاورمیانه، بلکه نهایت دوره آمریکایی-اسرائیلی را رقم خواهد زد و نقشه جدیدی برای دنیا و مراکز قدرت آن ترسیم خواهد کرد. عراق، یمن، فلسطین و لبنان به صحنه آمده و اسرائیل رفتنی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است