Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ گل فوق العاده و دیدنی از دروگبا را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما ۱۰ گل فوق العاده و دیدنی از دروگبا اسطوره ساحل عاجی باشگاه فوتبال چلسی انگلیس را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

دیدیه دروگبا  (زاده ۱۱ مارس ۱۹۷۸ ) بازیکن فوتبال اهل ساحل عاج است.

وی سابقه عضویت در تیم‌های لومان، گینگام، المپیک مارسی، چلسی  شانگهای شنهوآ گالاتاسرای را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروگبا،برای نقشی که در روند صلح کشورش بازی کرده‌است، تحسین شده‌است. بعد از این که ساحل عاج به جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ صعود کرد، وی از طرفین جنگ درخواست کرد که سلاح‌های خود را زمین بگذارند، درخواستی که منجر به پایان جنگ داخلی پنج ساله در ساحل عاج شد.

دروگبا همچنین به برگزاری یک بازی مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در شهر بواک ساحل عاج که مرکز شورشی‌ها بود، کمک کرد. تلاش‌های وی برای صلح باعث شد که مجله تایم وی را در لیست ۱۰۰ فرد مؤثر جهان در سال ۲۰۱۰ قرار دهد.

دیدیه دروگبا در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۴ از فوتبال ملی خداحافظی کرد و او با ۶۵ گل زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ساحل عاج میباشد.

دروگبا همچنین با ۱۸۴ گلی که برای باشگاه فوتبال چلسی به ثمر رسانده‌است، چهارمین گلزن تاریخ این باشگاه بعد از فرانک لمپارد، بابی تامبلینگ و کری دیکسون می‌باشد. دروگبا مجری مراسم توپ طلای سال ۲۰۱۹ بود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دروگبا چلسی چلسی دروگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان