Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:20:50 GMT

بله ، بوژیدار اینجاست ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۶۲۴

سرنوشت برای گلر کروات به شکلی پیش می‌رود تا او هر بار بعد از غیبت طولانی مدت در بازگشت بتواند با کلین شیت و نمایش موفق، نام خود را بر سر زبان بیندازد.

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ در شرایطی اکنون یکی از قدیمی‌ترین خارجی‌های پرسپولیس محسوب می‌شود که طی فصول اخیر فرصت‌های زیادی برای خودنمایی نداشته و پشت نام علیرضا بیرانوند غیرقابل رقابت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره یک پرسپولیس که اکنون با تجربه حضور در تیم ملی و مدعی دستیابی به عنوان مرد سال آسیا، گلری بی رقیب در فوتبال ایران محسوب می‌شود، با حضورش در هنگ کنگ برای این مراسم، فرصت مناسبی برای بوژیدار در دیدار حساس مقابل ذوب آهن شکل داد تا او نیز توانایی خود را به رخ بکشد.


کمتر کسی انتظار داشت بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ، این گلر کروات که تحت فشار قرار داشت بتواند جایگاه خود را در لیست پرسپولیس به دست بیاورد. خصوصا اینکه در دو بخش قرارداد ارزی و پر کردن لیست، کالدرون را در شش و بش خروج نام او از لیست قرار داده بود. بوژیدار حتی تا آستانه خروج از لیست نیز پیش رفته بود اما ناگهان به جمع سرخپوشان بازگشت.


بوژیدار اما در اولین بازی فصل به دلیل محرومیت علیرضا بیرانوند شانس حضور در ترکیب را به دست آورد و این جدال ابتدایی را با کلین شیت به پایان برد. او در دومین فرصت فصل خود نیز مقابل نفت آبادان داشت که بار دیگر با پیروزی و کلین شیت شرایط را به سود تیمش خاتمه داد.

 


گلر کروات در ادامه برای مدت‌ها روی نیمکت تیمش رفت تا بار دیگر و اینبار در فولادشهر طلسم شده برای سرخپوشان شانس بازی بیابد. دیداری که برای هر دو مربی از بالاترین اهمیت از حیث کسب نتیجه برخوردار بود و بوژیدار نیز توانست به خوبی از پس وظیفه‌اش بربیاید و تیمش را بار دیگر بدون دریافت گل و پیروزی حساس برساند.


بوژیدار رادوشوویچ در این بازی نمایش درخشانی در روز نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند داشت و خصوصا روی دو صحنه فوق‌العاده، مانع از باز شدن دروازه این تیم و زنده شدن امیدها در اردوگاه ذوب آهن شد. او ابتدا در شش قدم ضربه زمینی کریستانتوس شد و همانند مهاری که در هفته سوم برابر نفت آبادان داشت توپ را از روی خط با کف دست برگرداند. او در ادامه بازی و در نیمه دوم نیز ضربه سر ارسلان مطهری را از کنج تیرک افقی برگرداند و راهی کرنر کرد تا باز حریف برای تسلیم کردن او ناکام بماند.

 

 


بوژیدار مهارنشدنی در این فصل برای دستیابی به سومین کلین شیت فصل خود، چند واکنش مناسب دیگر داشت تا حریف نتواند روی ارسال‌ها و ضربات از راه دور نیز قفل دروازه‌اش را بشکند. شاید جالب ترین صحنه بازی نیز همان جایی باشد که او بعد از مهار ضربه سر ارسلان مطهری، بارها به سینه خود کوبید و فریاد از سر رضایت خود را به سمت تماشاگران حاضر در پشت دروازه بکشد. بله، بوژیدار اینجاست!

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2024 هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

با اعلام این لیست رسما مشخص شد که امیر غفور و سید محمد موسوی انصراف خود را از حضور در تیم ملی اعلام کرده و در لیگ ملت‌ها غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست