Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شیوع زودهنگام بیماری آنفلونزا در ایران اظهار کرد: امسال کل منطقه شرق مدیترانه، ایران، کویت، عمان و بحرین و حتی اروپا درگیر این بیماری هستند که در ایران دو هفته زودتر اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: توصیه‌ها درباره جلوگیری از شیوع آنفولانزا اطلاع رسانی شده اما مردم زدن ماسک، شستن دست و صورت را رعایت کرده و از روبوسی و دست دادن پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت مشکل تنفسی را یک از علایم این بیماری دانست و بیان داشت: در زمان بروز علائم تنفسی سریع به پزشک مراجعه شود.

نمکی گفت: علی‌رغم اینکه ویروس H۱N۱ از مشابه آن در سال ۹۴ هم مهاجم‌تر و هم کشندگی بالاتری دارد ولی خوشبختانه میزان مرگ‌ومیر ما نسبت به سال ۹۴ کمتر بوده است که گزارش آن در پایان هر هفته به استحضار مردم می‌رسد.

منبع: انتخاب خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر بهداشت آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت

استاندار آذربایجان شرقی تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی تبریز، تجهیز بیمارستان سرطانی، پرداخت معوقات کادر بهداشت، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند و مرند را از معاون وزیر بهداشت مطالبه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مالک رحمتی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت ‌خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

وی با اشاره به تحولات چشمگیر انجام‌گرفته در عرصه بهداشت و درمان افزود: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است، باید در جامعه به درستی تبیین شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از فعالان نظام سلامت، خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و تصریح کرد: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیروهای پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می رود با تامین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می‌کند و خوشبختانه با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مشکلی در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شهر تبریز نخواهیم داشت، اما سرعت کار در این پروژه پایین است و باید بتوانیم ضمن سرعت بخشی نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنیم.

تامین تجهیزات بیمارستان جامع سرطان دیگر مطالبه استاندار از معاون وزیر  بهداشت بود و گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان قابل توجه است و در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت هستیم.

رحمتی، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند را دیگر مطالبه عمومی دانست و افزود: باتوجه به جمعیت شهر جدید سهند ساخت بیمارستان در این شهر مطالبه عمومی است وزارت بهداشت در این عرصه ورود جدی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ساخت بیمارستان در شهر مرند را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سرانه بستری در شهرستان مرند پایین‌تر از متوسط کشور است، ساخت بیمارستان در این شهر باید به طور جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر