Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: در ابتدا به پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما این بازی را با کیفیت برابر با پرسپولیس شروع کردیم  و برخلاف  مالکیت توپ و روند بازی گل خوردیم. ما در خط دفاعی توپ را خوب می‌چرخاندیم، اما توپی را در عمق فرستادند که اکنون در رختکن دیدم پنالتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بر صفر عقب افتادیم، اما ریتم بازی را خیلی خوب حفظ کردیم.

او ادامه داد: در شروع نیمه دوم موضوعی را متوجه شدم و امیدوارم اشتباه کرده باشم. به هر حال  فکر می‌کنم در ۲، ۳ صحنه  مدافع پرسپولیس ابتدا مسعود ابراهیم‌زاده را هل می‌دهد و فکر می‌کنم داور اشتباه کرده و پنالتی نگرفته است. اگر این صحنه خطا بر روی بازیکن ما پنالتی باشد با این حساب صحبت‌های دیروز من بی‌حساب نبوده است. من با رفعتی صحبت کردم و گفتم به این موضوع توجه کند. البته او گفت پنالتی نیست، اما خواستم که به این صحنه دقت کند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: اگر برای ما پنالتی می‌گرفتند و ما گل می‌زدیم، جریان بازی عوض می‌شد، چون میزبان بودیم. اگر پنالتی درست باشد و برای ما گرفته نباشند، جریان بازی عوض شده است.

جریان داوری به خاطر هواداران پرسپولیس عوض می شود 

منصوریان بیان کرد: قبول داریم که با یکی از تیم‌های فوق‌العاده خوب کشور بازی می‌کنیم و به خاطر هوادارانش شاید جریان داوری را هم عوض کند. به هر حال ۳ تیم در ایران در سطح کشور هوادار میلیونی دارند. ما پایاپای جلو می‌رفتیم، اما برخلاف جریان بازی گل می‌خوردیم. شاید اگر پنالتی ما اعلام می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در خیلی از مواقع اشتباهات داوری را درست تشخیص دادم. اگر پنالتی گرفته می‌شد، به بازی بر می‌گشتیم.

باید تبعات بازی  دادن به بازیکن جوان قبول کنیم 

او درباره اشتباهات معراج اسماعیلی در این بازی اظهار کرد: دروازه‌بان ما جوان است. تیم‌هایی که زیرمجموعه تیم‌های پرطرفدار هستند، همیشه حاصل دست رنج خودشان را استفاده نمی‌کنند. ما وقتی بازیکن جوان به عرصه بلوغ و بازدهی می‌رسد، نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. این شرایط را با بیرانوند در نفت، حسینی در استقلال، مظاهری در ذوب‌آهن و ... داشتم. وقتی به بازیکن جوان میدان می‌دهید، باید تبعات آن را قبول کنیم. بعد از بازی هم به معراج اسماعیلی خسته نباشید گفتم و اعلام کردم که او در بازی بعد هم دروازه‌بان نخست است.

منصوریان با اشاره به اینکه خط دفاعی تیمش مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خوب عمل کرده است، گفت: روند بازی خیلی خوب بود، اما در نبرد برابر تفاوتی وجود داشت که از سوی بازیکنان باتجربه و باکلاس پرسپولیس رقم خوردم.

او درباره اینکه ماکائولی کریسانتوس در بازی با پرسپولیس در آفساید قرار نداشت و داور به اشتباه آفساید گرفته است، گفت: اگر اینطور باشد که ما نابود شدیم.

هیچ کس بهتر از سرمربی نمی تواند کار روانی انجام دهد 

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه قرار بود یک روانشناس به تیمش اضافه شود، گفت: در این دیدار ترسی از باخت نداشتیم و با شجاعت وارد میدان شدم. من خودم روی روانشناسی مطالعه کردم و فردی هستم که تمام فضا‌ها را در نظر می‌گیرم. در شرایط فعلی هیچ کس بهتر از سرمربی و مربیان نمی‌تواند با این تیم کار روانی انجام دهد. کار روانی ما با بازیکنان خیلی خوب بود. تفاوت فوتبال با سایر ورزش‌ها این است که شما از لحظه‌ها استفاده می‌کنید. باید از تک موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

او  ادامه داد: پیش بینی من این است اگر پنالتی ما را نگرفته باشند، به راحتی حق تیمی مانند ذوب آهن را خوردند و پیشنهادم این است که داور پشت دروازه را بردارند. در بازی با نفت مسجد سلیمان داور پشت دروازه پنالتی گرفت، اما برای ما پنالتی را نگرفت. در بازی با سپاهان هم یک پنالتی و گل ما را قبول نکردند. آن‌ها بازی را نگاه می‌کنند، اما چیزی نمی‌گویند. نمی‌توان مقابل پرسپولیس ۷ موقعیت ایجاد کرد بلکه باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. با توجه به اینکه سابقه داوری دارم از توضیحات بیشتر درباره صحنه‌های داوری خودداری می‌کنم.

افسوس می خورم سید جلال حسینی در جام ملت های آسیا نبود 

سرمربی ذوب آهن درباره تفاوت ۲  تیم در این مسابقه گفت: امروز دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و جلال حسینی در نفت تهران هم چنین عملکردی نداشت. او بالاترین سطح خودش را ارائه کرد. افسوس می‌خورم که چرا چنین بازیکن باتجربه در جام ملت‌های آسیا نبود. او کلاس بالایی را ارائه کرد و عملکرد مدرنی داشت، اما سایر بازیکنان عادی بودند.

او  درباره اینکه ماکائولی کریسانتوس در بازی با پرسپولیس در آفساید قرار نداشت و داور به اشتباه آفساید گرفته است، گفت: اگر اینطور باشد که ما نابود شدیم.

منصوریان گفت: امیدوارم که اشتباهات داوری که به آن‌ها اشاره کردم، اتفاق نیفتاده باشد. اگر این اشتباهات اتفاق افتاده‌اند، ما نابود شده‌ایم.

او  درباره سیستم بازی تیمش نیز اظهار کرد: ما از سیستم خودمان عقب  نمی‌نشینیم. من به بازیکنانم گفتم در این دیدار اشتباه فردی نداشته باشند، اما امروز هفت بار مرتکب اشتباه فردی شدیم. من اینطور فوتبالیست شدم که وقتی آمدم به استقلال، آقایی می‌کردم. هر روز نگران بودم که مبادا روزی بگویند در استقلال نیستی. من هر روز بهتر از دیروز تمرین می‌کردم. من از بازیکنانم مانند دانیال اسماعیلی‌فر انتظارات بیشتری دارم. او امروز جزو بازیکنان خوب ما بود، اما توقع من را به عنوان بازیکن ملی برآورده نکرد.

بیشتر بخوانید: گاف بزرگ در لیست دیدار پرسپولیس و ذوب آهن + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است