Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علمی، کاربردی خراسان شمالی در آیین پایانی رویداد کشوری استارتاپ انگور در این استان اظهار داشت: ۹۱ ایده توسط محققان دانشگاهی، پژوهشگران، ایده‌پردازان جوان و دانشجو و تاکداران عمده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود که از این تعداد ۶۰ ایده در دو روز ارائه شد.

علی بادامی افزود:  ایده ارائه شده قرص جوشان ویتاتوری به سرپرستی مهرآرا هاشمی، پودر انگور به سرپرستی حسین ناهید و ایده داروی اوزنج به سرپرستی سیمین علیزاده به ترتیب اول تا سوم شدند که هر سه از خراسان شمالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علمی، کاربردی خراسان شمالی اظهار داشت: بیشتر ایده‌ها از سوی محققان و ایده پردازان استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، همدان، آذربایجان، سمنان و گلستان ارائه شده بود.

بادامی گفت: تلاش می شود تا این ایده ها با همکاری سرمایه گذاران و شرکت‌های دانش بنیان اجرایی و تجاری سازی شود.  

وی محورهای این رویداد کشوری را که در حوزه تولید، فراوری و بازاریابی برگزار شد، برندسازی و بازاریابی انگور و فراوده‌های آن، ارائه ایده‌های نو برای انبارهای فنی، ایده‌های نوین در پیشرس کردن، الگوها و روش‌ها و فناوری‌های حوزه کاشت، داشت و برداشت، فرصت‌های بوم‌شناختی و اقلیمی در اکوتوریسم در اراضی شیبدار تاکستان‌ها و روش‌های نوین در مدیریت تربیت، هرس و تنوع‌بخشی در ارقام مختلف و ایده‌های نو برای طرح فراز تاکستان و روش‌ها و فناوری‌های نوین در تولید فراورده‌های انگور در حوزه غذایی، دارویی و بهداشتی عنوان کرد.

بادامی، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد ارتباط با فعالان حوزه کارآفرینی کشور پس از رویداد، فرصت بهره مندی از کسب و کارهای جدید، معرفی شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد همکار برای حمایت در دوره رشد و معرفی فراورده‌های تولیدی از محصول انگور دانست.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی ماموریت ایجاد کارآفرینی و کاربردی کردن علوم را دارد گفت: علم و دانش باید به هم پیوند داده شود.

در خراسان شمالی ۱۸ هزار و ۵۰۰ هکتار تاکستان دارد که سالانه از آن ۱۷۵ هزار تن انگور برداشت می شود.

همچنین ۶۰ درصد تولید محصول باغی در استان مربوط به انگور است.

این استان با بیش از ۸۶۳ هزار نفر جمعیت ۳۴۴ هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این سطح ۳۰۰ هزار هکتار کشتزار است و این خطه با بیش از ۸۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی، بیشترین شاغلان بخش کشاورزی را دارد.

خراسان شمالی ۴۰ هزار دانشجو دارد که در ۴۰ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی، کاربردی، فنی و حرفه ای و موسسه ها تحصیل می کنند.

رویداد کشوری استارتاپ انگور در خراسان شمالی با حضور شماری از مسوولان، دانشجویان، بهره برداران و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی و کاربردی خراسان شمالی به مدت دو روز برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان تئاتر خراسان شمالی علم و دانش فناوری فنی و حرفه ای زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی

دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی به شرح ذیل است:

«بامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث  و کودک کش صهیونیستی  در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، بر فراز قدس شریف مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن حمایت قاطع از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است