Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@04:39:51 GMT

عراقچی راهی اتریش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۷۴۳

عراقچی راهی اتریش شد

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران که امروز (پنجشنبه) در کویت با «خالد جارالله» معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد، پس از ترک کویت راهی اتریش شد تا فردا (جمعه) در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین شرکت کند.

عراقچی که به منظور تشریح ابتکار صلح هرمز به کویت سفر کرده بود، با تشریح اصول و اهداف پویش صلح هرمز (امید) که از سوی رئیس جمهوری کشورمان در اجلاس اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه شد، گفت: این ابتکار چارچوب مناسبی را برای کشورهای منطقه در جهت تحکیم صلح و ثبات و ارتقای همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر امور خارجه کشورمان راه‌حل سیاسی و مذاکره بین جریانات مختلف یمنی را تنها راه خاتمه جنگ در یمن برشمرد و از مذاکرات موجود بین دولت نجات ملی یمن و سایر طرف‌ها استقبال کرد.

 نشست کمیسیون مشترک برجام قرار است فردا (جمعه) در سطح معاونان و مدیران کل وزارت خارجه های ایران و گروه ۱+۴  (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شود.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز در این باره به فارس گفت که عراقچی فردا (جمعه) در وین با «رافائل گروسی» مدیرکل جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در این هفته به چین و ژاپن نیز سفر کرده بود.

او در چین با همتای چینی خود درباره آخرین تحولات برجام به رایزنی پرداخت و در ژاپن نیز به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور ضمن دیدار با وزیر خارجه ژاپن با «آبه شینزو» نخست وزیر این کشور ملاقات و پیام کتبی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران را تقدیم وی کرد.

310311

کد خبر 1328097

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی اتریش باشگاه استقلال انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم سهمیه بندی بنزین دونالد ترامپ وزارت کشور باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن از نفوذ احتمالی عناصر جاسوسی موساد به بندر المخا واقع در جوب‌غربی این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) گفت: «ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا (جنوب غربی یمن) شدند».

به گزارش المیادین، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: «ما انجام چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم.»

پیشتر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دستگیری یک جاسوس موساد در یمن خبر داد و گفت به زودی مستندات و اعترافات این جاسوس رژیم صهیونیستی منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است
  • امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو