Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گناباد روز پنجشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ابوالقاسم شفیعی، شیرزاد امینی، حسن باصری باغ آسیا، محمد احمدی، حسن نصیر پور، حسین نجاری، سید حسین پورهاشمی و بهناز افضلیان مند به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان معرفی شدند.

حامد قربانی ادامه داد: همچنین هادی آریان نژاد، جواد باذلی، علی عالمی، محمد اصغریان و محمد شریفی اعضای علی‌البدل انتخابات در شهرستان گناباد را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بجستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اکبر مظلوم، هادی اخلاقی ، محمود هنری، اصغر روح بخش، محمد یزدانی فر، سید کاظم مرجانی، حسن باغبان و علی رستمی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان انتخاب شدند.

حسین ابراهیمی کردیانی همچنین اعضای علی‌البدل انتخابات در بجستان را ابراهیم قربانی، محمد رضا عاصفی، اسماعیل سلیمی، مهدی هادی زاده و سید هادی رییس زاده ذکر کرد.

۱۸  نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان استان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.
استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان‌های گناباد و بجستان به ترتیب در ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

برچسب‌ها گناباد انتخابات مجلس شورای اسلامی بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد انتخابات مجلس شورای اسلامی بجستان گناباد انتخابات مجلس شورای اسلامی بجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت چهار کاندیدا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت : تبلیغات انتخاباتی این کاندیدا‌ها از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: تمام قوانین تبلیغات انتخاباتی در دور دوم هم برقرار است و هرگونه تخلفات انتخاباتی رصد شده و متناسب با نوع تخلف با آن برخورد خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه بصورت تمام الکترونیکی است، گفت: در دور اول انتخابات تنها بحث احراز هویت و سایر مقدمات کار به صورت الکترونیکی بود و اخذ رای بصورت دستی انجام گرفت، اما در این دوره اخذ رای نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی افزود: تمام مقدمات کار و زیرساخت‌های لازم برای این کار تامین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در این دور انتخابات خبر داد و افزود: بر اساس قانون می‌توانستیم تعداد شعب را ۳۰ درصد کاهش دهیم، اما ترجیح ما این بود برای سهولت مردم، تعداد شعب مانند دور اول انتخابات باشد.

شعبانی در خصوص مدارک لازم برای شرکت در انتخابات گفت: در این دور انتخابات نیز مانند دور اول، افراد با همراه داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: در این دور انتخابات تنها افرادی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا اصلا رای نداده اند و یا فقط در حوزه انتخابیه کرمانشاه رای داده باشند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه در دور دوم انتخابات کاندیدا‌ها نیازی به کسب حد نصاب آرا ندارند، گفت: در این دوره انتخابات، دو کاندیدایی که بیشترین میزان رای را کسب کنند به مجلس راه می‌یابند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده