Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس با اشاره به تلاش استکبار برای از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت گفت: پی بردن به مقام و منزلت شهدا از توان و درک انسان و بعضی افراد خارج است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم یادبود حبیب روحی و ۶۴ شهید والامقام دهستان چوکام با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: در دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بار‌ها استکبار به دنبال نابودی نظام بود، ولی شهیدان با خون پاک و فداکاری خود اجازه چنین کاری را به دشمنان ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدا در کشور گفت: استکبار سعی دارد فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه از بین ببرد و تنها راه جلوگیری از انجام این کار برگزاری مراسم یادواره شهدا است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به جایگاه شهدا در پیشگاه پروردگار تصریح کرد: پی بردن به مقام و منزلت شهدا از توان و درک انسان و بعضی افراد خارج است و انسان تا زمانی که به این جایگاه نرسد نمی‌تواند آن را درک کند.

مصلحی با اشاره به ویژگی معنوی شهدا بیان کرد: شهدا به دنبال لذت و مدیریت دنیایی نبوده و با شهادت خود راه امام و انبیا را پیش‌گرفته و مدیریت و لذت‌های معنوی یعنی محبت و مهر خدا را کسب کردند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دفاع مقدس حیدر مصلحی یادواره شهدا شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان