Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن علیپور پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند اما ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش جوان و کم تجربه بوده و نیاز به فرصت بیشتری دارند، گفت: در نیمه اول، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بارها دروازه حریف را تهدید کردیم اما متاسفانه بازیکنانمان همچنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم اهورا بهبهان افزود: ما با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنیم به همین دلیل در ابتدای فصل نتوانستیم بازیکنان دلخواهمان را جذب کنیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه چهار بازیکن خوبمان به دلیل پیشنهادات بهتر از تیم ما جدا شدند و این امر باعث تضعیف تیم ما شد.

وی درخصوص تیم آذرخش گفت: حریف تیم خوب و دونده‌ای بود اما بازیکنان ما پرتلاش‌تر ظاهر شدند و از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کردند. شرایط تیممان بسیار سخت شده و باید از بازی‌های آینده خود نهایت استفاده را داشته باشیم. 

علیپور با اشاره به اینکه در لیگ برتر تنها مسائل فنی مهم نیست و تیم باید به لحاظ مالی نیز حمایت شود گفت: انتظار داریم مسوولان شهرستان و استان حمایت بیشتری از تیم ما داشته باشند تا در ادامه راه کارمان آسان تر شود.

سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ برتر ماندنی هستند یا خیر گفت: بی‌شک تمام تلاش خود را می کنیم تا در لیگ ماندگار شویم از طرفی هواداران نیز از ما می‌خواهند تیم اهورا را در لیگ حفظ کنیم، اگر بدشانسی نیاوریم در لیگ ماندنی هستیم.

وی ادامه داد: در لیگ برتر همه تیم‌ها به لحاظ امکانات زمین تا آسمان با ما فرق می‌کنند و این مورد کار را برای تیم کاملا بومی ما بسیار سخت می‌کند.

دیدار تیم‌های اهورا بهبهان و آذرخش بندرعباس با برتری ۲ بر یک اهورا به پایان رسید.

 نماینده خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۰ امتیاز در مکان دهم رده‌بندی جای گرفته است.

برچسب‌ها فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی فوتسال بهبهان خوزستان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور از اولین تجربیاتش در راس تیم ملی فوتبال برزیل راضی است. پس از تساوی مقابل اسپانیا، این مربی اعلام کرد که بسیاری تصور می‌کردند تیم او در فیفادی جاری بدترین عملکرد را ثبت می‌کند.

پس از تساوی 3-3 شب گذشته مقابل اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دوریوال گفت:"به طور کلی، اگر بخواهیم وضعیت قبل از شروع این دو مسابقه را ارزیابی کنیم، هیچکس تصور نمی‌کرد که این تیم بتواند به همان شکلی که کار کرد، پاسخ دهد. هواداران می‌توانند باور کنند تیمی دارند که هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود. این تمام چیزی است که ما می‌خواهیم. اما هنوز زود است، قبل از کوپا آمه‌ریکا باید با صبر بیشتر هماهنگ شویم."

او می‌خواهد بهترین ترکیب را برای برزیل انتخاب کند:"امیدوارم آماده باشیم و با ترکیبی مشخص به دنبال بهترین نتایج باشیم. نتایجی فراتر از آن چیزی که انتظار و به آن باور داشتیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان و کارهایی که در حال پیشرفت است، باید نسبت به انتخاب خود کمی خوشبین باشیم."

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همان ترکیبی که پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد، گفت:"به دلیل زمان کوتاهی که تمرین کردیم، موظف به تکرار ترکیب تیم بودیم. اسپانیایی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتند تا برای بازی ما تمرین کنند. ما در واقع 3 روز ابتدایی را کامل در اختیار نداشتیم، مخصوصاً به این دلیل که همه بازیکنان در یک روز به اردو نیامدند. در حالیکه تیمی آرام و پرانرژی داشتیم، در ومبلی بازی از سوی ما تاثیرگذار بود."

او درمورد بازی با اسپانیا اضافه کرد:"ما به اینجا آمدیم که می‌دانستیم ریسک می‌کنیم و مشکل خواهیم داشت، اما باید تعادلی برای این تیم پیدا کنم. فقط تکرار تمرینات و بازی‌هاست که این کار را برای ما انجام می‌دهد. من موظفم که تکرار کنم، حتی اگر لازم باشد بازیکنان دیگر را رصد کنم."

دیگر خبرها

  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • عملکرد تراکتور در سال 1402؛ شروع و پایان شیرین
  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود