Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری پنجشنبه گزارش داده‌اند رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسرش به زندانی در ایالت «کادونا» منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش داده‌اند شیخ «ابراهیم زکزاکی»، رهبر جنبش اسلامی نیجریه به زندان مرکزی ایالت «کادونا» در نیجریه منتقل شده است.

«کمیسیون حقوق بشر اسلامی» در نیجریه این انتقال را در حکم امضای «حکم اعدام» شیخ زکزاکی دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیسیون در بیانیه‌ای روز پنجشنبه گفته حکم دادگاه عالی ایالت «کادونا» برای انتقال بازداشت زکزاکی و همسرش از سازمان امنیت داخلی نیجریه به زندانی در داخل این ایالت «چرخشی نگران‌کننده» در آزار و اذیت آنها به شمار می‌رود که از سال ۲۰۱۵ حبس شده‌اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفتی با ادامه حضور مهاجران قانونی در این ایالت نداریم

محمدعلی سیف سخنگوی ایالت خیبرپختونخواه پاکستان تصریح کرد که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد مهاجران افغانستانی که با مدارک اقامتی در این ایالت زندگی می‌کنند، در رویدادهای امنیتی پاکستان دخیل بوده‌‌اند.

وی افزود: حکومت محلی خیبر پختونخواه مخالفتی با ادامه حضور مهاجران قانونی در این ایالت ندارد.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که دولت فدرال پاکستان مرحله دوم اخراج پناهجویان و مهاجران افغانستانی از این کشور را از روز دوشنبه(27 فروردین) آغاز کرده و از حکومت‌های محلی خواسته است که اطلاعات مربوط به مهاجران افغانستانی دارنده کارت‌های اقامتی (ای‌سی‌سی/کارت شهروندی افغانستان) را تکمیل کنند.

به گفته سیف، حدود 360 هزار مهاجر افغانستانی دارنده این کارت‌های اقامتی در این ایالت زندگی می‌کنند. بر اساس آمارهای رسمی، در مجموع شمار دارندگان این کارت در پاکستان به حدود 850 هزار نفر می‌رسد، افرادی که سال‌ها و دهه‌ها است در پاکستان زندگی می‌کنند.

اسلام‌آباد دلیل اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان را امنیتی می‌خواند، اما پیش از این مقامات طالبان گفته بودند این اقدام برای فشار بر کابل جهت رسمیت بخشی به خط دیورند و مسئله تی‌تی‌پی است، موضوعاتی که به گفته مقامات طالبان خارج از اختیار هیئت حاکمه افغانستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مخالفتی با ادامه حضور مهاجران قانونی در این ایالت نداریم
  • اگر از سیل فیلم منتشر کنید، زندانی می‌شوید!
  • سرنوشت زباله‌های ناشی از رونق انرژی خورشیدی در هند چه می‌شود؟
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • مورد عجیب پنجشنبه‌ها