Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:45:31 GMT

تحصیل رایگان در دانشگاه کار البرز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۹۷۹

تحصیل رایگان در دانشگاه کار البرز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسدی رئیس دانشگاه کار البرز در آئین تجلیل از دانشجویان نمونه که در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو برگزار شد، از رایگان شدن تحصیل در مقطع کاردانی خبر داد و گفت: از بهمن ۹۸ تمامی دانشجویان مقطع کاردانی، به صورت رایگان تحصیل خواهند کرد و ورودی‌های مهر امسال هم از ترم بهمن ماه شهریه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری، سرپرست فرمانداری البرز هم گفت: دانشجویان باید با پرسشگری، کنشگر خوبی در جامعه باشند.

او افزود: دانشجو باید با دیگر اقشار مختلف به جنگ تروریسم اقتصادی برود.

سرپرست فرمانداری البرز با اشاره به درپیش بودن انتخابات از دانشجویان خواست تا با مشارکت حداکثری برای انتخاب فرد اصلح در پای صندوق‌های رأی به صورت گسترده حضور یابند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه کار مقطع کاردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در بازه‌ی زمانی 24 اسفند تا 4 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،تربیتی و عمرانی در روستای درغک اجرا کردند.

زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای سرود جشن تکلیف برای کلاس سومی ها، سفره افطاری، پخش انیمیشن، آموزش طراحی چهره‌ی شهدا، کاشت ۳۴ اصله نهال به نیت ۳۴ شهید دانشجو معلم استان با حضور دانش‌آموزان و اهالی روستای درغک از برنامه های این اردوی جهادی بود.

همچنین آموزش ریاضی، فارسی،کامپیوتر، زبان‌انگلیسی، مشاوره‌ی تحصیلی، احکام، مجسمه‌سازی، کار با سفال و ... نیز در پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225442 برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان بروزرسانی شد
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان