Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول می‌گوید در کودکی و زمانی که باید بین هواداری از یکی از دو تیم بندر لیورپول یکی را انتخاب می‌کرده، تا یک قدمی انتخاب اورتون پیش رفته.

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد بعد از پیروزی 5-2 لیورپول در دربی اخیر بندر لیورپول که بین دو تیم لیورپول و اورتون برگزار شد در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده و فاش کرد در کودکی زمانی که باید بین انتخاب یکی از این دو تیم تصمیم‌گیری می‌کرده تا یک قدمی اورتونی شدن پیش رفته ولی بعد از مدت کوتاهی تصمیمش را گرفته و لیورپولی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استیون جرارد که با پوشیدن پیراهنی که لیورپول در سال 1986 در دیدار با اورتون در فینال جام حذفی انگلیس به تن کرده بود، در برنامه "چه پوشیده بودم" تلویزیون BT شرکت کرده بود شبی را به خاطر آورد که در پنج سالگی شاهد دربی این دو تیم لیورپولی بوده است.

 

استیون جرارد در این برنامه گفت:" در واقع بازی فینال جام حذفی در سال 1986 بود که باعث شد تصمیم خودم را بگیرم و لیورپولی بشوم. من آن موقع پنج ساله بودم. اورتون در آن بازی گل اول را زد و من به خودم گفتم حالا که اینطور شد شاید اورتونی بشوم. ولی ما موفق شدیم آن بازی را 3-1 ببریم و از آن لحظه بود که من لیورپولی شدم و تا ابد لیورپولی باقی خواهم ماند".

 

 

استیون جرارد 12 سال بعد از آن شب تعیین‌کننده، در سال 1998 اولین بازی خود برای لیورپول را به عنوان بازیکن این تیم انجام می‌دهد. جرارد اعتراف می‌کند که در آن زمان شیفته دیوید ژینولا ستاره فرانسوی بوده. استیون جرارد به  سرعت پله‌های ترقی را در لیورپول طی کرده، در سال 2003 در حالیکه تنها 23 سال دارد کاپیتان لیورپول می‌شود و حالا یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه است.

 

گلاسکو رنجرز لیورپول استیون جرارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گلاسکو رنجرز لیورپول استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از شکست ۳-۰ در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، با هدف کامبک و صعود به برگامو رفت اما فقط موفق به زدن یک گل، آن هم از روی ضربه پنالتی شد و نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.

تلاش قرمزها از همان دقیقه اول آغاز شد. در دقیقه ۷ پس از برخورد سانتر آرنولد به دست راجری، داور به سود لیورپول پنالتی اعلام کرد. محمد صلاح مسئولیت زدن ضربه را به عهده گرفت و با فرستادن توپ به سمت راست و فریب دروازه‌بان بازی را ۱-۰ کرد.

ویدئو: 330377

در دقیقه ۱۴ روی ضدحمله‌ای سریع، کوپماینرز می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه‌اش را آلیسون مهار کرد.

در ادامه حملات لیورپول با دفاع خوب بازیکنان آتالانتا دفع شدند و آنها روی چند ضد حمله موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای به دست آوردند.

در یکی از ضد حملات آتالانتا در دقیقه ۲۸ شوت خطرناک میرانچوک را کوناته به خوبی دفع کرد.

در ادامه اتفاقی در نیمه اول رخ نداد و فقط آتالانتا در دقیقه ۴۰ به گل رسید که به دلیل آفساید رد شد.

در نیمه دوم هم آتالانتا با حملاتش بارها لیورپول را آزار داد. در دقیقه ۵۰ پاس میرانچوک به ادرسون رسید اما ضربه او را آلیسون مهار کرد.

پنج دقیقه بعد صلاح در مقابل دروازه آتالانتا به توپ رسید اما ضربه‌اش را موسو به زیبایی گرفت.

دقایقی بعد سانتر آرنولد با ضربه سر فن‌دایک دروازه آتالانتا را تهدید کرد اما موسو یک بار دیگر با واکنشش مانع گلزنی قرمزها شد.

در دقیقه ۶۸ شوت اسکاماکا از لبه محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه آلیسون راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۵ خاکپو شانسش را امتحان کرد اما شوت او در پشت محوطه هم راهی به دروازه نداشت.

در ۱۵ دقیقه پایانی بازیکنان آتالانتا به خوبی بازی را مدیریت کردند و در دفاع هم مانع لیورپولی‌ها شدند و شاگردان کلوپ در خلق موقعیت ناتوان بودند.

در نهایت بازی با سوت داور به پایان رسید و لیورپول با شکست ۳-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید