Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دستیار وزیر ارتباطات با حضور در فرمانداری کهگیلویه دواطلب انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شد.

سید فرزاد نجات نیا در حاشیه ثبت نام خود برای انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس باید جوان و انقلابی باشد، اظهار کرد: به عنوان یک "جوان انقلابی" این توانایی را در خود می بینم که بتوانم برای کهگیلویه بزرگ مثمرثمر باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور و دستیار وزیر ارتباطات رویکرد جوانگرایی را باعث تحول دانست و تصریح کرد: باید تراژدی چپ و راست از قلب جوانان بیرون رود.

وی با بیان تاکنون نماینده کهگیلویه نبوده ام، گفت: اما فارغ از همه نگاه‌ها از هیچ تلاشی برای توسعه شهرستانم فروگذاری نکردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 كهگيلويه و بويراحمد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه

به گزارش«نماینده» احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (8 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، اضافه کرد: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی