Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسانی که هم‌زمان با جشن‌های پایان سال میلادی، به هتل «کمپینسکی باهیا» در شهر ماربیا (مربله) اسپانیا می‌روند می‌توانند گران‌ترین درخت کریسمس جهان را از نزدیک ببینند.

این درخت با طراحی خانم «دبی وینگهام» از انگلستان و با الماس‌های سرخ، سفید، صورتی و سیاه به علاوه سنگ‌های قیمتی و جواهرات بسیار گرانقیمت تزئین شده تا جایی که ارزش آن ۱۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





جواهرات این درخت از شرکت‌های «بولگاری»، «کارتیه»، «ون کلیف اند آرپلز» و «شانل» انتخاب شده‌اند، به علاوه شیشه‌های عطر، تخم شترمرغ، طاووس‌های سه بعدی ساخته شده از شکلات در آن به چشم می‌خورد.

تزیینات گران‌ترین درخت کریسمس از پر طاووس الهام گرفته شده است، و حکاکی‌های منحصر به فرد ظریفی دارد.



این درخت گرانقیمت در فهرست گران‌ترین تزئین درخت جشن‌های عید میلاد مسیح (ع) به شمار می‌رود.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، هتل «قصر امارات» ابوظبی با درخت ۱۱ میلیون دلاری کریسمس که با سنگ‌های قیمتی و ارزشمند تزئین شده بود، نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.



در سال ۲۰۱۶ برند معروف جواهرات Ginza Tanaka توکیو، درخت کریسمس با ۴ هزار فوت رشته‌های طلای ۲۰۰ میلیون دلاری معادل ۱.۸ میلیارد ین را در معرض نمایش گذاشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی درخت کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پرنده کمیاب «کورکور» به طبیعت

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تکاب در گفتگو با خبرنگاران گفت: پرنده شکاری و کمیاب «کورکور» که به علت برخورد با درخت دچار آسیب شده بود، پس از تیمار شدن توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در یکی از زیستگاه‌های کوهستانی حوزه استحفاظی به دامن طبیعت بازگشت.

محمدرضا صادقیان اضافه کرد: این پرنده نزدیک دریاچه ها، رودخانه‌ها و مناطق پر درخت یا با درخت‌های پراکنده و اغلب در حوالی روستا‌ها و حتی شهر‌ها و به طور دسته جمعی بر روی درخت‌ها و گاهی روی لانه متروک کلاغ‌ها آشیانه می‌کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تکاب گفت: پرندگان کورکور بال سیاه با اینکه پرنده مهاجر نیستند ولی بسته به وضعیت آب و هوا، سفر‌های کوتاهی می‌کنند.

صادقیان با بیان اینکه پرنده کورکور ۳۳ تا ۴۰ سانتیمتر طول دارد و در راسته شاهین سانان قرار دارد، افزود: کورکور بال سیاه از لاشه‌ها و غذا‌های پرندگان دیگر مانند حواصیل و باکلان و نیز حشرات خزندگان، پرندگان و پستانداران کوچک تغذیه می‌کند.

بیش از ۳۰ نوع پرنده شکاری و زینتی از جمله عقاب طلایی، شاهین، سارگپه، سهره، شاه بوف، چکاوک، تیهو، بلدرچین، کبک و ترلان و جغد در طبیعت شهرستان تکاب زندگی می کند و هرساله در فصل‌های بهار و تابستان نیز میزبان پرندگان مهاجری از جمله چلچله است که به علت طبیعت خنک و آب و هوایی معتدل به زیستگاه‌های این شهرستان سفر می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عکس/ سقوط درخت بر روی خودرو در بندرعباس
  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد
  • تصاویر درخت مشاهیر در شیراز + فیلم
  • فرآیند برداشت و فرآوری گران‌ترین قارچ جهان (فیلم)
  • برگ این درخت در بهار فقط کار می کند
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟
  • دلربایی کوچه‌ پس کوچه‌های گلستان با عطر بهار نارنج
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • گران ترین فوتبالیست پیر جهان را بشناسید
  • رهاسازی پرنده کمیاب «کورکور» به طبیعت