Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: اعضای کمیته داوران به زودی حکم خود را دریافت می‌کنند و ما مشکلی در این باره نداریم.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه ماهانه هیئت جمعیت حامیان هوادار فوتبال به میزبانی باشگاه سایپا اظهار کرد: این هفتاد و پنجمین جلسه مراسم  است که به طور مستمر از سوی فدراسیون فوتبال و  جامعه فوتبال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جا دارد از باشگاه سایپا تشکر کنیم که با حضور همه تیم‌های ورزشی خود این مراسم را برگزار کرد و امیدوارم این مراسم تداوم داشته باشد و در بحث‌های فرهنگی بیشتر کار کنیم.  

شکوری درباره اینکه هنوز حکم‌های اعضای کمیته داوران صادر نشده است، گفت: با توجه به مراسمی که در‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگزار شد فرصت نبود تا وضعیت اعضای کمیته داوران را مشخص کنیم اما آنها  به زودی حکم خود را دریافت می‌کنند و مامشکلی از لحاظ تشکیل جلسه نداریم و به طور حتم این اتفاق رخ می‌دهد.  

سرپرست دبیر کلی  فدراسیون فوتبال درباره اینکه ماجرای ویلموتس به کجا انجامید، گفت: انشالله وضعیت ویلموتس، سرمربی تیم ملی و برنامه‌های تیم ملی طی ۲۴ الی  ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شوند.  

ویلموتس نظر شخصی خود را بیان کرده است

او درباره گلایه ویلموتس مبنی بر اینکه توافق دوستانه‌ای با فدراسیون فوتبال انجام نشده است، بیان کرد: اگر اجازه بدهید طی ۲۴ ساعت آینده درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. به هر حال ویلموتس نظر شخصی خود را بیان کرده است  و سعی می‌کنیم دراین باره در ۲۴ ساعت آینده نظرمان را اعلام کنیم.  

شکوری درباره اینکه وحید هاشمیان هم جزء گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال است، گفت:  در حال حاضر بحث گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح نیست و مسئله مهم تیم ملی است. به هر حال هدف ما سربلندی تیم ملی و به طبع آن صعود به جام جهانی است و انشالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.  

بحثی درباره سرمربیگری هاشمیان یا انتخاب مربی ایرانی مطرح نشده است 

او درباره استور‌یهای او و تاج مبنی بر خبری در راه است و اینکه  بحثی درباره انتخاب مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است،   بیان کرد:  نه بحثی مطرح نشده است. وحید هاشمیان جزء مفاخر فوتبال و استعداد‌های موجود در کشورمان است و وظیفه فدراسیون فوتبال است که از او مراقب کند و به او باید احترام بگذاریم. به هر حال هاشمیان یک فرد حرفه‌ای، با دانش و صبور  است. بحثی که وجود دارد این است که ما باید از هاشمیان حمایت کنیم چرا که سرمایه کشورمان است و ما این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اظهارات علوی مبنی بر اینکه غرامتی به ویلموتس تعلق نمی‌گیرد، گفت: اگر اجازه بدهید درباره این مسائل طی ۲۴ ساعت آینده صحبت می‌کنیم.  

بیشتر بخوانید: مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران جدا شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

کد خبر 6080030

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد