Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@05:41:36 GMT

پرسپولیس فردا بازی دوستانه برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۲۲۹

پرسپولیس فردا بازی دوستانه برگزار می‌کند

بازیکنانی که امروز مقابل ذوب آهن بازی کردند فردا ریکاوری خواهند کرد اما تیم ذخیره‌ها فردا در یک بازی دوستانه به مصاف شاهین تهران خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تیم ذوب آهن را در اصفهان با ۳ گل شکست دهد. بعد از بازی، شاگردان کالدرون بالافاصله راهی فرودگاه شدند تا با پرواز ساعت ۲۱:۳۰، اصفهان را به مقصد تهران ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تمرین پرسپولیس بعد از این برد، فردا و از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

بازیکنانی که امروز مقابل ذوب آهن بازی کردند فردا ریکاوری خواهند کرد اما تیم ذخیره‌ها فردا در یک بازی دوستانه به مصاف شاهین تهران خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تمرین بازی دوستانه بازی دوستانه پرسپولیس تمرین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد