Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخي منابع خبري مدعي شدند: لحظاتي پیش چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ريخته و خیابان را به ‎رگبار بستند، در این حادثه چند تیرهوایی شلیک و چند تیر كوو به مغازه ها و عابران شلیک شد.

‏به گزارش «تابناک»، در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک٧ساله،١تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شلیک 13 تیرهوایی و شکستن شیشه‌ چند اتومبیل

‏علاوه بر صدای حدود١٣‎تیرهوایی که شنیده شد ،تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند. ‏هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و با حضور پلیس دو آمبولانس مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل کرد.

‏دقایقی پیش سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند اما از ابتدای حادثه تجمع مردم به حدی زیاد بود که مانع دسترسی سریع به مصدومان شده است.

‏محل حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی تحت کنترل و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر است.

گزارش اولیه یک منبع آگاه از تیراندازی در افسریه

آنطور که برخی رسانه ها نوشته اند، یک منبع آگاه در ناجا پیرامون این حادثه گفته است: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح با به همراه داشتن اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد تیرهایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد.

تاکنون علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و پلیس در صحنه حضور دارد.

پلیس به دنبال اشرار

یک‌ منبع آگاه در ناجا از حمله تعدادی شرور به یک قهوه خانه در خیابان خاتم الانبیا خبر داد و گفت: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح وبا اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

وی افزود: در این حادثه چند تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه‌ها و عابران شلیک کردند.

این منبع آگاه نیروی انتظامی گفت: در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد، تیر‌هایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد.

وی با بیان اینکه هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نشده است، گفت: مجروحان این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته منبع آگاه در ناجا، ماموران پلیس در صحنه حضور دارند و به زودی افراد مسلح و مهاجم را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و مراتب به اطلاع هموطنان اعلام خواهد شد.

در این حادثه یک مرد ۳۵ که راننده اسنپ بود کشته و دو نفر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

تیراندازی که منجر به یک کشته و دو زخمی شد

به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند. پیگیری‌ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

در پی این حادثه که در یک قهوه‌خانه به وقوع پیوست بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس رگبار تیراندازی انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند

رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مهر، گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم