Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@23:35:05 GMT

فوت 2 معلم سیستان و بلوچستانی بر اثر آنفولانزا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۲۹۷

فوت 2 معلم سیستان و بلوچستانی بر اثر آنفولانزا

رویداد۲۴ داوود گلی مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ، درباره فوت دو معلم این استان بر اثر آنفولانزا گفت: درپی شیوع آنفولانزا در استان سیستان و بلوچستان متاسفانه طی دو روز گذشته دو نفر از همکاران فرهنگی ما فوت کردند.

وی ادامه داد: در روز دوازدهم آذر ماه مرحوم آقای ولی محمد بلوچ در منطقه لاشار استان سیستان و بلوچستان و همچنین در تاریخ سیزدهم آذر مرحوم آقای ادهم بارانی در شهرستان دلگان بر اثر آنفولانزا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که آیا این دو شخص پیش تر سابقه بیماری داشتند یا خیر گفت: ما از آن حیث ورود نکرده‌ایم اما با تشخیص گروه پزشکی این دو فرهنگی بر اثر سرایت آنفولانزا فوت کردند.

وی درباره تعطیلی مدارس این استان به خاطر شیوع ویروس آنفولانزا توضیح داد: با عنایت به گزارش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و درخواست اداره کل آموزش و پرورش و موافقت استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا،تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی از روز پنجشنبه ۱۴ لغایت یکشنبه ۱۷ آذرماه به مدت چهار روز تعطیل اعلام می گردد.

وی افزود:شروع فعالیت مدارس در سراسر استان از روز دوشنبه ۱۸ آذر خواهد بود.

منبع: عصر ایران خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آنفلوانزا مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان رویکردهای سال جدید برای تحقق شعار سال را به شرح ذیل تبیین کرد.

سید محمد رضا سیدحسینی در گفت وگو با ایسنا- ارتقای ضریب خوداتکایی به تأمین گوشت مرغ و تخم مرغ و توسعه واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار تا دستیابی رسیدن به مرز خودکفایی را از برنامه های این سازمان برای سال جدید عنوان کرد.

وی توسعه کشت در محیط های کنترل شده با توسعه گلخانه های پیشرفته، مدرن، سایه بان و گلخانه های خانگی، توسعه کشت های گیاهان دارویی و کم آب بر با نگاه به بازار و صادرات، توسعه کشت محصولات خارج از فصل، تکمیل زنجیره ارزش تولید خرما با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی، توسعه نخلستان ها با ارقام تجاری و بازار پسند جهانی، توسعه موزستان های جنوب استان برای تحقق خودکفایی کشور به تولید موز،توسعه پرورش شتر با توجه به ظرفیت خاص استان در پرورش شتر، ارتقای تولید گوشت قرمز و تأمین گوشت موردنیاز کشور ،توسعه پرورش و تولید میگو و مبادلات مرزی را از دیگر برنامه های راهبردهای سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد .

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه های محوری فوق بهره گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش، خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را در دستور کار بخش کشاورزی استان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • ۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرش شدند
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است