Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از هرمزگان، خط هوایی پرواز جاسک به تهران و بالعکس همزمان با انجام نخستین پرواز مسافری از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهدای هفتم آذر شهرستان جاسک، با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دکتر شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایى معاون اول رئیس جمهور، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خط هوایی در راستای برنامه‌های توسعه سواحل مکران و با پیگیری های مستمر استاندار هرمزگان، راه‌اندازی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرودگاه معاون معاون اول رئیس جمهور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، گفت: پرواز شب گذشته تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست. - اخبار استانها -

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به 5 فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهدای بم به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است، گفت: به‌دلیل شرایط جوی پرواز تهران_بم مجبور به نشست در فرودگاه کرمان شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ادامه داد: پرواز شب گذشته قشم ایر 1208 تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و عدم دید کافی و زیر 1000 متر، موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

وی همچنین از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و بیان کرد: این بالگرد به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان در فرودگاه جیرفت مستقر شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست