Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@04:21:30 GMT

109 نفر در استان قزوین داوطلب حضور در مجلس شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۴۰۴

109 نفر در استان قزوین داوطلب حضور در مجلس شدند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا پایان روز پنجم نام‌نویسی از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی 109 نفر در سه حوزه انتخابی استان قزوین ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت نام ۱۰۹ نفر تا پایان روز پنجم ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ثبت نامی‌های داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان روز پنجم ۱۰۹ نفر است که از این تعداد ۶۶ نفر از حوزه قزوین ، البرز و آبیک ، ۲۶نفر از  بوئین زهرا و تعداد ۱۷ نفر تاکستان هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: از مجموع ۱۰۹ نفر ثبت نامی ، ۹۳ نفر مرد و ۱۶نفر زن می باشند که نسبت به دوره گذشته ۷۸ افزایش را نشان می‌دهد .

وی با بیان اینکه مدرک تحصیلی ۹۱ نفر فوق لیسانس ، ۱۴ نفر دکتری و ۴ نفر حوزوی است، تصریح کرد: پائین‌ترین سن ثبت نام شده ، متولد ۱۳۶۸ و مسن ترین نیز متولد ۱۳۲۴ است.

حبیبی در پایان یادآور شد: از این تعداد ثبت نام شده تا روز پنجم ، ۲ نماینده فعلی مجلس و ۲ نماینده نیز از نمایندگان ادوار می باشند .

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حبیبی قزوین انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم