Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تعمیرات اساسی و نوسازی واحد‌های گاز و گاز مایع (NGL) این شرکت با هدف استمرار و افزایش تولید خوراک شرکت‌های پتروشیمی مارون و بوعلی شتاب می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرح کار تعمیرات اساسی و نوسازی واحد‌های گاز و گاز مایع تامین کننده خوراک پتروشیمی‌های مارون و بوعلی تهیه و اولویت بندی شده و مذاکراتی با شرکت‌های پتروشیمی مارون و بوعلی انجام شد و این شرکت‌ها موافقت کردند بخشی از ظرفیت و امکانات خود را برای سرعت بخشیدن به تعمیرات اساسی واحد‌های گاز و گاز مایع در اختیار مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار دهند.

محمدی تصریح کرد: کاهش زمان تعمیرات اساسی واحد‌های گاز و گاز مایع (NGL) از یک سو موجب پایداری تامین خوراک شرکت‌های پتروشیمی می‌شود و از سوی دیگر کاهش گازسوزی و حفظ محیط زیست را (در حین تعمیرات اساسی) به‌همراه دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: این شرکت ۱۶ واحد گاز و گاز مایع (NGL) در اختیار دارد و محصولات آن‌ها گاز سبک، میعانات گازی و نفت است که بخشی از آن به عنوان خوراک به شرکت‌های پتروشیمی مارون و بوعلی واقع در بندرامام ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان داشت: تامین خوراک پتروشیمی‌ها جزو اولویت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب است در این راستا پیگیری‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

براساس این گزارش در هفته اول آذرماه جاری، طی نشست‌های جداگانه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مارون و بوعلی، مذاکرات نهایی برای همکاری متقابل در خصوص تعمیرات اساسی واحد‌های گاز و گاز مایع انجام شد.

انتهای پیام/گ

نوسازی واحد‌های گاز و گاز مایع مناطق نفت‌خیز جنوب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر