Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:45:06 GMT

عاملان تیراندازی امشب تهران شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۴۳۲

عاملان تیراندازی امشب تهران شناسایی شدند

جانشین رئیس پلیس پایتخت از شناسایی عاملان تیراندازی امشب در منطقه افسریه تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حمید هداوند جانشین رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگویی در خصوص آخرین جزئیات تیراندازی در افسریه تهران اظهار داشت: ۴ نفر با خودروی پرشیای سفید، در حالی که خودرو فاقد پلاک بود، با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه‌خانه‌ای در قصر فیروزه، بلوار خاتم الانبیا، اقدام به تیراندازی با کلاش کردند که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید بر اثر تیراندازی فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هداوند گفت: حدود ۷ خودرو و بخشی از قهوه‌خانه تخریب شده است که بلافاصله ماموران پلیس به محل درگیری مراجعه کرده و پس ازبررسی، دو نفر از ضاربین را شناسایی کردند.

بنابر آخرین تحقیقات، علت این درگیری، احتمالا اختلاف ضاربان و اوباش با مالک قهوه‌خانه بوده است.

یادآور می‌شود، به دنبال تیراندازی ساعت ۲۰.۳۰ امشب در منطقه افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد

 

به گزارش تابناک، سرهنگ  فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد 2 برادر که در مناطق کوهستانی بوده‌اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه