Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:09:35 GMT

خواننده معروف در آستانه اعدام؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۴۸۹

خواننده معروف در آستانه اعدام؟

رکنا: آقای حسینی گفته است "متهمین اصلی پرونده" نظامی هستند و اتهام‌های مطرح‌شده درباره آقای لرستانی "شائبه پرستوهای ترنس را تداعی می‌نماید".

بنا به گزارش‌های قبلی محسن لرستانی از اسفند ماه سال ٩٧ در بازداشت است.

عبارت "پرستو" در ماه‌های اخیر درباره کسانی رایج شده که از طریق رابطه جنسی افراد را در دام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهام "افساد فی الارض"، که می‌تواند حکم اعدام داشته باشد، پیش از این درباره آقای لرستانی گزارش شده بود، اما حال وکیل او می‌گوید که "مدیریت گروه اینستاگرامی پرطرفدار ویژه ترنس‌ها" مبنای این اتهام است.

منبع: فردا

کلیدواژه: خواننده معروف محسن لرستانی دادگاه حکم اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین به نقل از مراجع بین‌المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هنوز دلیل و مدرکی ارائه نداده که ارتباط کارکنان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل با جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را ثابت کند.

این مراجع اشاره کردند که آنروا به طور منظم اسامی کارکنان خود را برای بررسی در اختیار تل‌آویو قرار داده اما این رژیم در مورد هیچ‌یک از آن‌ها اظهار نگرانی نکرده است.

گاردین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخی به نامه آنروا در ماه مارس و آوریل که طی آن خواستار ارائه اسامی کارکنان مظنون به ارتباط با این دو جنبش و ادله و مدارک مرتبط با آن شده بود، نداده است.

کد خبر 6085696 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا