Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: محمدحسین قاسم پور در جمع خبرنگاران با اشاره به غربالگری دستگیرشدگان در رباط کریم اظهار داشت: 90 نفر در رباط کریم در جریان اعتراضات و اغتشاشات اخیر دستگیر شدند که 80‌ نفر از آن ها آزاد شده و تنها 10 نفر در زندان هستند تا وضعیتشان تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به دستگیری لیدرهای اغتشاشگران در رباط کریم ادامه داد: شبکه های معاند با انتشار اخبار کذب و جعلی سعی در بزدگنمایی دارد تا به مردم القا کند تعداد کشته ها فراتر بوده که همه این اخبار کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم سپس تصریح کرد: کسانی که در حوادث اخیر خسارت دیده اند می توانند با ارائه دادخواست پیگیر جبران هزینه های خود باشند.

قاسم پور همچنین افزود: طبق فرامین رهبری، پیگیر مسائل پرداخت دیه به کشته شدگان و دلجویی از خانواده های آن ها هستیم.

وی در پایان ضمن هشدار به افراد سودجو در به حاشیه کشاندن انتخابات و صرف هزینه های کاذب در این ایام خاطرنشان کرد: هر کسی برای دور زدن قوانین و برای جمع آوری رای به سمت هزینه های چالشی حرکت کند قطعا مردم از آن ها عدول خواهند کرد و قانون با آن ها طبق ضوابط برخورد می کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشته شدن ناآرامی های اخیر رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان

محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌خیز شهرستان منوجان با اشاره به تماس وحیدی وزیر کشور و اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و جویا شدن اوضاع و احوال استان به‌ویژه مناطقی که بارندگی شدید داشته و سیلابی شده‌اند، از اعلام آمادگی آنان برای هرنوع کمک به این استان خبر داد‌.

وی به وضعیت مناطقی که قبلا دچار سیل شده و مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کردند اشاره و عنوان کرد: ۴۸ کیلومتر سیل‌بند در منوجان ایجاد شده و پل روستا که قبلا سیل آن را تخریب کرده بوده ترمیم و آب به راحتی از آن عبور می‌کند.

استاندار کرمان اضافه کرد: ایجاد سیل‌بند در قلعه‌گنج نیز کار بزرگی بود و خطراتی که گذشته با بارش باران و سیل ایجاد می‌شد رفع شده است.

وی ادامه داد: در ۸ شهرستان جنوبی کارهای بزرگی انجام شده و ورودی شهرستان منوجان که همواره با بارش نگرانی ایجاد می‌شد و راه ۳۰ روستا مسدود می‌شد، اکنون آب به‌راحتی رد می‌شود.

فداکار از حضور خود و معاونان و دیگر مسؤولان تا پایان بحران در مناطق جنوب استان خبر داد و گفت: همه وسایل و تجهیزات و کمک‌های مورد نیاز در منطقه مستقر است.

منبع: خبرگزاری فارس

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان