Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری-  از لندن خبر می رسد که مدافع آلمانی چلسی برای دیدار بعدی این تیم مقابل اورتون به آمادگی بدنی مطلوب رسیده است.

به گزارش دیلی میل شاگردان لمپارد قرار است روز شنبه در گودیسون پارک به مصاف اورتونی بروند که به تازگی مارکو سیلوا را دیگر به عنوان‌ سرمربی خود نمی بیند. تیم میهمان می تواند آنتونیو رودیگر را در ترکیب داشته باشد، رودیگر در اين فصل تنها 45 دقیقه برای تیم لمپارد بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش 26 ساله آلمانی چلسی، در تابستان گذشته زانوی خود را جراحی کرد و مصدومیت کشاله ران هم مزید بر علت شد که نتواند برای تیم لمپارد به میدان برود. به نظر می رسد که با نزدیک شدن به کریسمس و ترافیک بازی ها لمپارد و تیمش به زودی می توانند رودیگر را کنار خود داشته باشند، 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون

باواریایی‌ها آماده جذب هافبک دفاعی باشگاه اورتون هستند. تافی‌ها برای فروش اونانا مبلغ 60 میلیون پوند طلب می‌کنند.

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ آماده انتقال آمادو اونانا از اورتون به آلیانتس آرناست. هافبک دفاعی جوانی که تیم‌های زیادی از جمله بارسلونا هم خواهان جذب او هستند.

به گزارش تلگراف، بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو انانا، هافبک ملی‌پوش بلژیکی اورتون، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. این باشگاه آلمانی به دنبال اضافه کردن یک هافبک دفاعی به ترکیب خود است. بایرن مونیخ حالا به جمع تیم‌هایی همچون بارسلونا پیوسته که خواهان جذب اونانا هستند. این هافبک دفاعی تنومند بلژیکی 22 ساله پس از پیوستن به گودیسون پارک از لیل در ابتدای فصل گذشته با مبلغ 33 میلیون پوند، علاقه‌مندانی در لیگ برتر پیدا کرده است.

ژائو پالینیا، هافبک فولام، در تابستان گذشته مورد توجه بایرن مونیخ بود و قبل از اینکه این انتقال به دلیل عدم توانایی باشگاه‌اش در یافتن جایگزینی به موقع برای او به هم بخورد، او معاینات پزشکی را پشت سر گذاشته بود. پالینیا از آن زمان قرارداد جدیدی با کریون کاتج امضا کرده و همچنان در این فصل مورد نظر بایرن مونیخ است، اما بازیکنانی مانند اونانا نیز نظر باواریایی‌ها را به خود جلب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: آمادو اونانا گزینه مورد علاقه دکو برای پست هافبک دفاعی بارسلونا

آمادو اونانا در مرسی ساید اعتبار خود را افزایش داده و در 22 بازی لیگ برتر و در مجموع 3 گل به ثمر رسانده است. او در تساوی 2-2 مقابل انگلستان در ترکیب تیم ملی بلژیک بازی کرد و انتظار می‌رود در رقابت‌های یورو 2024 در تابستان هم به میدان برود. پیش‌بینی می‌شود اورتون برای انانا خواهان مبلغی بیش از 60 میلیون پوند باشد. بقا یا سقوط اورتون در لیگ برتر می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در وضعیت انتقال انانا ایفا کند. انتظار می‌رود که تابستان پیش‌رو، پنجره‌ای شلوغ برای هافبک‌های دفاعی باشد، چرا که آدرین رابیو نیز با اتمام قراردادش، در صورت جدایی از یوونتوس، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار خواهد گرفت.

بایرن مونیخ در نهایت در ژانویه اریک دایر را به خدمت گرفت و در حالی که این ملی‌پوش انگلیسی می‌تواند در جلوی خط دفاعی بازی کند، در دوران حضورش در بوندسلیگا به عنوان مدافع میانی بازی کرده است. الکساندر پاولوویچ، 19 ساله، به عنوان بازیکنی با آینده‌ای درخشان در هافبک میانی ظهور کرده است، اما انتظار می‌رود بایرن در این پست به دنبال رقابت باشد. گفتنی است باشگاه بارسلونا و شخص دکو نیز بسیار به جذب آمادو اونانا علاقه دارد و حالا باشگاهی چون بایرن مونیخ رقیب آنها در جذب این هافبک دفاعی جوان است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا