Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در پنج روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی، ۵ داوطلب مجلس یازدهم در حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام کرده اند.

«شاهرخ کناری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، افزود: هر ۵ نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه بویراحمد و دنا مرد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پنجمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم ۴ نفر ثبت نام کرد.

"نستور درخشنده پور"، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران و مدیر عاملی در شهر جدید علوی استان هرمزگان و شهردار شهرستان گچساران را در کارنامه دارد. داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در جمع خبرنگاران گفت: مردم مواظب باشید از چاله بیرون نیایید و به چاه بیفتید بلکه در انتخاب خود دقت کرده و سوابق، گذشته، علم و تخصص افراد را بررسی کنید. تا آخر در عرصه خواهم ماند و با کسی ائتلاف نمی کنم.

وی در پاسخ به سوال شما به کدام جناح گرایش دارید؟ گفت: آنچه که ته دلم و در فکرم است بگویم، من خیلی به چیزهایی که الان در جامعه موجود هست... بطور مطلق قبول ندارم که خودم را به یک گرایشی وصل کنم اما تبعیت محض و بی چون و چرا از رهبری، گرایش فکری، سیاسی و عقیدتی بنده است و در این راستا هر جناحی و جریاناتی که بتوانند خود را با این فکر تنظیم کنند من جزو آن جریان هستم. اگر بخواهیم نظام و خدمت رسانی به مردم را با قوت پیش ببریم لازمه اش این است که با منویات رهبری تنظیم شویم.

درخشنده پور با اشاره به اینکه توجه به مدیریت جوان، پیر زدایی، ایجاد عدالت اجتماعی، رفع مسایل قومی و قبیله ای اصلی ترین برنامه هایم است، بیان کرد: من با اصلاح طلبان، به عنوان یک تشکل اصلاح طلبی همراه نیستم، آیا تمام مسئولینی که در کشور هستند، آقای احمدی نژاد در دوران اصلاحات استاندار بود، آیا معنی اش اینست که ایشان اصلاح طلب است؟ من اصلاح طلبی را نفی نمی کنم، اصلاح طلبی در کشور نیاز است، با حفظ اصول و شریعت و انقلاب. اما من منتسب به تشکلات اصلاح طلبی نبوده ام و نیستم، مگر می شود مدیری بیاید و همه کارمندان اصلاح طلب را بیرون بیاندازد؟ یا برعکس در اصولگرا. در زمان بنده اتفاقا آقای نبی زاده و اقای موحد بودند و هر دو اصولگرا بودند، و آقای موسوی نظر مخالف ندادند، چرا می فرمایید من اصلاح طلب هستم.

سید علی رضایی، دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه حقوق اسلامی هم اکنون وکیل پایه یک دادگستری در یاسوج هستند در جمع خبرنگاران گفت: تمام قد آمده ام برای اهتمام و تعامل نه انتقام و تقابل تا فارغ از زد و بندها و هیاهوهای سیاسی از حقوق مردم دفاع کنم و با کمک مردم در جهت بهبهود معیشت، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و توسعه در زمینه کشاورزی و دامپروری گام بردارم.

وی افزود: آمده ام تا داد مردم را فریاد بزنم که چه شد رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه تربیت بدنی، آموزش و پرورش رایگان و رفع تبعیض جنسیتی برای همه.

رضایی بیان کرد: مشی اصلاح طلبی دارم اما اعتقاد دارم کسی که می خواهد نماینده واقعی مردم باشد نباید خود را وام دار دیگران از جمله گروه، حزب یا اشخاص کند. با خودم عهد بستم که حرکت خودم را به زلف هیچ گروه یا شخص خاصی گره نزنم.

"محسن شایگان" ۳۵ ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی یکی از داوطلبان نمایندگی در حوزه بویراحمد و دنا که معاون اداره کل فرهنگی استانداری تهران را در کارنامه خود دارد، گفت: هدفم حمایت از جوانان متخصص، توانمند و با انگیزه خدمت به شهرستان ارائه دهند، است.

وی افزود: نسل جوان که می تواند منبع تحولات عظیمی در سطح کشور باشد، باید دریافت. برای اینکه از قله های علم را فتح و توسعه و رفاه را طی کنیم باید میدان را به جوانان متخصص و دارای انگیزه دهیم.

به گزارش ایسنا، شایگان عنوان کرد: نسلی که ۳۰ چهل سال مدیر بوده اند امروز با آغوش باز جوانان را بپذیرند و خودشان کنار بروند و پست‌های مدیریتی و امور سیاست‌گذاری را به جوانان واگذار کنند. انتظار است که هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب این فرصت را به جوانان بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام كهگيلويه و بويراحمد انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت‌ نام کنند.

«سعید کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن‌، از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه پیش ثبت‌ نام داشته باشند.

وی اظهارکرد: مادران می‌توانند با ثبت‌ نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه‌ کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

کرمی تصریح کرد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای استفاده کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.irبخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)" اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای تحقق شعار سال باید حرائم بهداشتی مراکز دامی اصلاح شود
  • مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • نمایندگی رسمی فروش کولر‌های آمریکایی کریر
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم باید قبل از اتمام کار مجلس یازدهم به سرانجام برسد
  • رونمایی از کاندیداهای ریاست مجلس دوازدهم
  • مجلس یازدهم ۵ اخطار علنی از رهبری گرفت/ ۹۰ درصد از منتخبان جدید مجلس از اختیارات نمایندگی چندان اطلاعی دارند/ ۳ ناترازی عمده داریم که رفع آنها هم شجاعت هم خرد می‌خواهد
  • ذوالنوری: ۵ گزینه داوطلب ریاست مجلس می‌شوند
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • مجلس دوازدهم «نظارت» را تقویت کند